English

موج از دست گل جدید ایرانسل گزارش می دهد؛

ستاره هیچ مربع؛بسته های پیشنهادی شگفت انگیز ایرانسل!

شب گذشته ایرانسل بسته اینترنتی را به فروش گذاشت که عده ای این موضوع را باگ این اپراتور دانستند.

ستاره هیچ مربع؛بسته های پیشنهادی شگفت انگیز ایرانسل!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، شب گذشته از طرف اپراتور ایرانسل بسته اینترنتی بلند مدت 6 ماهه با حجم 48 گیگابایت به مبلغ 115 هزار تومان با شماره گیری *555# ارائه شد و کاربران این اپراتور اقدام به خرید این بسته پیشنهادی ایرانسل کردند که پس از وارد کردن اطلاعات حساب مبلغ 12535 تومان از حساب مشتریان کاسته می شد. 

در ادامه انتشار این بسته، در شبکه های اجتماعی پست هایی دست به دست چرخید تا افراد از این موضوع با خبر شوند و همزمان با خبردار شدن تعداد زیادی از مشترکین این اپراتور بسته اینترنتی منظور خریداری شد و مبلغ 12 هزار و پانصد هزار تومان با احتساب مالیات بر ارزش افزوده از حساب خریداران کسر شد و بسته فعال شد.

چند ساعت از این موضوع گذشت و مسئولین ایرانسل تازه متوجه این باگ شدند و همزمان با اطلاع از این باگ ایرانسل، بسته های مشترکین این اپراتور به حجم صفر رسید و تمام حجم آن ها از بین رفت. در این موضوع که ایراد از اپراتور بوده هیچ شبه ای وجود ندارد؛ اما مسأله اصلی اینجا است این اپراتور که یکی از بزرگترین اپراتورهای دیتای ایران به شمار می رود بدون اجازه حجم بسته های مشترکان خود را برداشت کرده و سوال این است آیا این اقدام قانونی است یا خیر؟

در همین زمینه یکی از مشترکان که این بسته را خریداری کرده است عنوان می کند: بسته با این قیمت به فروش گذاشته شده و ما خریداری کردیم اینکه بدون اجازه از حجم ما برداشت شود عمل غیر اخلاقی به حساب می آید، اپراتور حداقل می توانست یک بیانیه صادر کند یا با ارسال پیامک اطلاع رسانی کند و بعد اقدام به این کار کند. این موضوع از طرف ما کاملان ناپسند است.

در ادامه انتقادات مشترکین را از این اپراتور را در صفحه اینستاگرام این شرکت مشاهده کنید.

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفتگو با خبرگار موج در ارتباط با تخلف اپراتورها عنوان کرد: سامانه 195 که مسئول رسیدگی به شکایات مردم از سازمان های زیرمجموعه وزارت ارتباطات به ویژه اپراتورها است در گذشته در مرکز روابط عمومی وزارت بود و امروز به سازمان تنظیم مقررات منتقل شده است، در این سامانه کارشناسان به صورت مستمر پیگیر شکایات مردمی هستند و مردم نیز می توانند هرگونه تخلف را به این سازمان انتقال دهند.

عده ای از کاربران معتقدند ایرانسل این بسته را به عمد برای عرضه گذاشته است و حالا میلیاردها تومان در دست این شرکت است اما حجم بسته های خریداری شده صفر شده است. تا به این ساعت هیچ واکنشی از طرف ایرانسل مطرح نشده است و تماس خبرنگار موج با مدیران ایرانسل بدون پاسخ ماند و مقصر اصلی این موضوع مشخص نیست. باید منتظر ماند و دید که این اقدام چه میزان به اعتبار این اپراتور نزد مشتریان بسته های اینترنتی صدمه می زند و چه میزان از اعتماد مردم از این اپراتور کم خواهد شد.

1122

حال باید دید، که سازمان های نظارتی و حقوقی چه عکس العملی نسبت به این ماجرا نشان می دهند و تکلیف حجم خریداری شده یا مبالغی که از حساب کاربران کاسته شده چیست؟

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • آرمین

    قطعا جز دزدی اسمی دیگه روی این کار نمیشه گذاشت!

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه