English

برای ارتقای کیفیت نان در اهواز آستین بالا زده شد

فرماندار و رئیس کارگروه گندم،آرد و نان شهرستان اهواز از بازرسی و نظارت بر واحدهای پخت نان و برخورد قانونی با نانوایی های متخلف در اهواز خبر داد.

برای ارتقای کیفیت نان در اهواز آستین بالا زده شد
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، سید احمد موالی زاده روز جمعه ۳۱ فروردین در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به وضعیت نان در اهواز گفت: گشت مشترک نظارت بر نانوایی ها با حضور ادارات و دستگاه های عضو کارگروه گندم، آرد و نان با هدف ارتقای کیفیت نان و رضایتمندی شهروندان به صورت مستمر در حال انجام است.

رئیس کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان اهواز با اشاره به برخورد بدون مماشات با واحدهای پخت نان متخلف افزود: تعدادی از واحدهای پخت نان که اقدام به کم فروشی، گرانفروشی، برخورد نامناسب با مشتری کردند و یا مشکل بهداشتی داشتند برخورد قانونی و جریمه شدند. 

موالی زاده با بیان اینکه کیفیت نان نسبت به گذشته بهتر شده است، ادامه داد: کانون آموزشی و فناوری نان خوزستان در اهواز نیز توسط اداره کل غله و خدمات بازرگانی با هدف بهبود کیفیت نان افتتاح شد و تلاش بر این است تا نان با کیفیت بالا برای مردم تولید شود.

وی گفت: جلسات کارگروه گندم ، آرد و نان شهرستان اهواز جهت بررسی وضعیت، کیفیت، کمیت، سهمیه و مجوز فعالیت واحدهای پخت نان نیز به صورت مستمر در فرمانداری اهواز در حال برگزاری است.

موالی زاده در پایان افزود: سال گذشته برای کیفیت و کمیت نان اقدامات خوبی از جمله صدور ۱۰۰ مجوز نانوایی جدید در کلانشهر اهواز، آموزش متصدیان و افراد شاغل در واحدهای پخت نان، برگزاری جشنواره نان خوزستان(نان های سنتی، صنعتی و فرآورده های گندم) به منظور شناسایی ظرفیت های نان  و ترویج سنت پخت نان و انتقال آن به نسل های آینده در محل سیلوی تاریخی اهواز و همچنین برگزاری میز خدمت کارگروه گندم، آرد و نان اهواز جهت پیگیری و رسیدگی به مشکلات شهروندان در حوزه نان در فرمانداری، با همکاری ادارات و دستگاه های عضو کارگروه گندم،آرد و نان شهرستان اجرا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه