English

داوری ۷۰۰ اثر شعر کنگره ملی شعرخلیج فارس درهندیجان

جلسه هماهنگی وبرنامه کنگره ملی شعر خلیج فارس در فرمانداری برگزار که دبیر کنگره ملی شعر خلیج فارس از داوری بالغ بر ۷۰۰ اثر شعر از سراسرکشور ارسالی به کنگره ملی شعر خلیج فارس در هندیجان استان خوزستان خبرداد.

داوری ۷۰۰ اثر شعر کنگره ملی شعرخلیج فارس درهندیجان
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، بهنام خزعلی معاون فرماندار شهرستان هندیجان بر پیگیری و دقت در کارهای انجام گرفته برنامه های کنگره ملی شعر خلیج فارس تاکید کرد و خواستار همکاری دستگاه های شهرستانی در بهتر اجرایی شدن کنگره شد.

بهنام خزعلی با تبریک حماسه عملیاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت : از حضور دبیر کنگره ملی شعر خلیج فارس و امام جمعه و سایر تعدادی از مسئولان ادارات و فعالان هنری و شاعران و خبرنگاران و سپاه و انتظامی و دریابانی و رئیس اداره ارشاد در جلسه هماهنگی کنگره ملی شعر خلیج فارس تقدیر و تشکر می شود .

وی افزود : برنامه های کنگره بایستی با بهترین شکل ممکن در ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ روز ملی خلیج فارس در اسکله زیبای بحرکان شهرستان هندیجان جوار آب های نیلگون ( خلیج فارس ) باحضور شاعران و بزرگان هنری و مسئولان و هنرمندان باشکوه ویژه ایی برگزار خواهد شد.

امام جمعه شهرستان هندیجان حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحمیدحسینی خواستار نصب بنر شهدای خلیج فارس و شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای هندیجان در محل کنگره و سطح استانی و شهرستانی شد. وی افزود: از ظرفیت های صداوسیما استان خوزستان در پخش مراسم کنگره ملی شعر خلیج فارس و خبرنگاران و روز شمار برنامه در فضای مجازی و تیزر شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان حسین افشار درادامه جلسه از تمامی عوامل در همکاری کنگره ملی شعر خلیج فارس و همچنین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و فرمانداری و دیگر ادارات و هنرمندان شاعر تقدیر نمود و تاکید داشت که برنامه کنگره شعر ملی خلیج فارس در سواحل خلیج فارس اسکله بحرکان همراه با برنامه گردشگری در خلیج فارس انجام خواهد گرفت‌.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه