English

استاندار خوزستان:

عشایر عرب همواره پای کار بوده‌اند و سنگ تمام گذاشتند

استاندار خوزستان گفت: عشایر عرب در انقلاب، دفاع مقدس و صحنه‌های مختلف همچون انتخابات و... همواره پای کار بوده‌اند و سنگ تمام گذاشتند.

عشایر عرب همواره پای کار بوده‌اند و سنگ تمام گذاشتند
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، به مناسبت عید سعید فطر،  علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان ، جمال صالح زاده، فرماندار شادگان، هاشم خنفری، منتخب مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، منصوری امام جمعه شادگان و جمعی از مسئولان با شیوخ، بزرگان و خانواده شهدای این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

حسینی محراب گفت: امروز توفیق شد خدمت مردم خوب شادگان، شیوخ، بزرگان و خانواده شهدای این شهرستان باشیم و با آنها دیدار‌های عیدانه داشته باشیم.

وی افزود: امروز در این عید بزرگ که پاداش یک ماه روزه‌داری است مردم به دید و بازدید می‌پردازند و بر خود فرض دانستیم که خدمت بزرگان این شهرستان برسیم و بابت همدلی‌ها و هم افزایی‌هایی که با انقلاب و دولت دارند قدردانی کنیم و شعائر اسلامی که شادگان در آن سرامد است را گرامی بداریم.

حسینی محراب ادامه داد: عشایر عرب در انقلاب، دفاع مقدس و صحنه‌های مختلف همچون انتخابات و … همواره پای کار بوده‌اند و سنگ تمام گذاشتند و باید قدردان این مردم وفادار باشیم.

استاندار خوزستان اضافه کرد: شادگان ظرفیت بالایی در حوزه فرهنگ بخصوص شعرسرایی و مسابقات قرآنی دارد که در جشنواره‌های مختلف کشوری حائز افتخارآفرینی برای استان خوزستان شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه