English

تداوم فعالیت پایگاه های انتقال خون در ماه رمضان

مدیرکل انتقال خوزستان با اشاره به آمادگی مراکز این سازمان برای خون‌گیری، نحوه فعالیت پایگاه‌های خون‌گیری در ماه رمضان را تشریح کرد.

تداوم فعالیت پایگاه های انتقال خون در ماه رمضان
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، دکتر علی فیضی با اشاره به مراکز فعال خون‌گیری در ماه رمضان، اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان در شهر اهواز، پایگاه مرکزی واقع در بلوار پاسداران بین میدان دروازه و چهارشیر جنب شهرداری منطقه ۷ و پایگاه رازی واقع در امانیه خیابان فلسطین جنب بیمارستان رازی، برای دریافت خون آمادگی دارند.

وی افزود: مرکز انتقال خون شماره یک (چهارشیر)، از شنبه تا چهارشنبه در دو شیفت کاری صبح و بعد از ظهر از ساعت ۷:۴۵ تا ۱۳ و در شیفت عصر از ساعت ۱۷ تا ۲۲ آماده خون‌گیری از اهداکنندگان است.

پنجشنبه‌ها در شیفت صبح نیز از ساعت ۷:۴۵ تا ۱۲:۳۰ و در شیفت عصر از ساعت ۱۷ تا ۲۲ خون‌گیری انجام می‌شود.

فیضی بیان کرد: مرکز انتقال خون شماره ۲ (امانیه) نیز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۴۵ تا ۱۳ و در شیفت عصر از ساعت ۱۷ تا ۲۲ آماده خون‌گیری از همشهریان است. این مرکز پنجشنبه‌ها نیز از ساعت ۷:۴۵ تا ۱۳ و در شیفت عصر از ساعت ۱۷:۴۵ تا ۲۳ خون‌گیری آماده خون‌گیری از اهداکنندگان است.

وی گفت: هر دو پایگاه، در روز‌های جمعه از ساعت ۸ تا ۱۲:۳۰ کار خون‌گیری را انجام می‌دهند، اما عصر جمعه تعطیل هستند.

مدیرکل انتقال خون خوزستان افزود: پایگاه اندیمشک از شنبه تا چهارشنبه صبح ۸:۰۰ الی ۱۳:۰۰ و پنج شنبه و جمعه ۸ الی ۱۲ در میدان جانبازان – پشت فرمانداری روبروی راهنمایی و رانندگی فعال است.

وی گفت: پایگاه دزفول از شنبه تا چهارشنبه صبح ۷:۴۵ الی ۱۳:۳۰ پنجشنبه ۷:۴۵ الی ۱۲:۳۰، پذیرش عصر ۱۷:۰۰ الی ۲۲:۰۰، روز‌های تعطیل ۸:۰۰ الی ۱۳:۰۰

جمعه‌ها در ایام نوروز ۸:۰۰ الی ۱۳:۰۰ در خیابان حضرت رسول اکرم (ص) –بین شریعتی و اقبال لاهوری فعالیت می‌کند.

پایگاه بهبهان از شنبه تا چهارشنبه صبح ۷:۴۵ الی ۱۳:۱۵، پنجشنبه ۷:۴۵ الی ۵، ۱۲:۱، عصر ۱۷:۰۰ الی ۲۲:۰۰، روز‌های تعطیل رسمی ۸:۰۰ الی ۱۳:۰۰ در خیابان پیروزی-روبروی مجتمع پزشکان- جنب بیمه خدمات اجتماعی فعال است.

پایگاه مسجدسلیمان از تاریخ ۰۱/۰۱/۱۴۰۳ تا پایان ماه مبارک رمضان از شنبه تا چهارشنبه ۷:۴۵ الی ۱۳:۳۰، پنج شنبه ۴۵: ۷ الی ۱۲:۳۰ در میدان جانبازان- خیابان آزادی – پشت کلینیک سپاه فعال خواهد بود.

پایگاه شوشتر نیز از تاریخ ۰۱/۰۱/۱۴۰۳ تا پایان ماه مبارک رمضان از شنبه تا چهارشنبه صبح‌ها ۸:۰۰ الی ۱۳:۰۰ ریال پنجشنبه ۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ در خیابان طالقانی- جنب درمانگاه پاپهن فعالیت می‌کند.

پایگاه ایذه از شنبه تا چهار شنبه ۴۵:۷ الی ۱۳:۳۰، پنج شنبه ۷:۴۵ الی ۱۲:۳۰ و جمعه‌ها در ایام نوروز ۷:۴۵ الی ۱۲:۳۰ در خیابان طالقانی – جنب میدان امام علی (ع) فعال است.

پایگاه آبادان از شنبه تا چهارشنبه صبح ۷:۴۵ الی ۱۳:۳۰، پنجشنبه ۷:۴۵ الی ۱۲:۳۰ و عصر ۱۷ الی ۲۲، جمعه ۸:۰۰ الی ۱۳:۰۰ در بلوار ولایت فعال خواهد بود؛ و پایگاه خرمشهر نیز صبح ۷:۳۰ الی ۱۳:۰۰ در میدان مطهری خیابان مقاومت بعد از داروخانه شبانه روزی امام رضا (ع) خونگیری می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه