English

در آستانه نوروز:

دزفول مهیای پذیرایی از گردشگران است

فرماندار ویژه دزفول گفت: ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان برای استقبال و پذیرایی از گردشگران نوروزی آماده شده اند.

دزفول مهیای پذیرایی از گردشگران است
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، علیرضا خردمند با اعلام آمادگی دزفول برای میزبانی از گردشگران و مهمانان نوروزی گفت: علاوه بر شهر دزفول، برای توسعه فضای سبز در شهر‌های تابع شهرستان، اقدام‌های مهمی از جمله ساخت بوستان بزرگ شهر جندی‌شاپور در ماه‌های اخیر انجام شده است.

وی با بیان این‌که به منظور ایمن‌سازی و روشنایی جاده‌های ارتباطی شهر‌های دزفول نیز کار‌های مهمی در ماه‌های قبل انجام شده است، افزود: ترمیم جاده ورودی شهرستان از طرف شوش با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال و تعریض جاده بن جعفر آغاز شده است.

خردمند با اشاره به این‌که دزفول با وجود ظرفیت‌های متعدد گردشگری، از نظر هتل و محل اقامت دچار ضعف است، ادامه داد: استقبال از ظرفیت‌های گردشگری دزفول به حدی است که از ۳۰ آبان‌ماه امسال همه ظرفیت تخت‌های اقامتی پر است.

فرماندار ویژه دزفول می‌گوید: برای جبران بخشی از کمبود زیرساخت اقامتی دزفول، احداث دو هتل در دستورکار است که عملیات اجرایی یکی از این هتل‌ها آغاز شده است و احداث هتل دوم نیز در روز‌های آینده آغاز می‌شود.

وی اقتصاد گردشگری این شهرستان را مطلوب عنوان و اضافه کرد: کار‌های خوبی برای آماده‌سازی دزفول برای میزبانی مناسب از گردشگران و مسافران نوروزی توسط دستگاه‌های مختلف در حال انجام هستند.

خردمند از نصب ۶ هزار لامپ کم‌مصرف در سطح شهرستان خبر داد و گفت: بیش از ۶ هزار لامپ کم‌مصرف ال‌ای دی (LED) در ماه‌های اخیر در مسیر‌های گردشگری، محور‌های ارتباطی شهر‌های مختلف دزفول و مسیر‌های منتهی به شهر اجرا شده که موجب بهبود محسوس روشنایی معابر شهرستان شده است.

وی افزود: علاوه بر تکمیل تعریض جاده بن‌جعفر، نصب پایه‌های برق و کابل‌کشی لازم برای روشنایی این محور نیز انجام شده است و تا پیش از پایان امسال عملیاتی می‌شود.

خردمند در ادامه به اجرای مرحله دوم توسعه بوستان ساحلی و گردشگری علی‌کله اشاره کرد و ادامه داد: توسعه این بوستان ساحلی توسط شهرداری در حال انجام است که این بخش نیز به فضای گردشگری علی‌کله دزفول افزوده می‌شود.

وی با اشاره به احتمال وقوع بارش باران در زمان حضور مسافران نوروزی، می‌گوید: مُصلای جمعه، تعدادی از حسینیه‌ها از جمله حسینیه بزرگ ثارالله و تعدادی از سالن‌های ورزشی برای اسکان مسافران نوروزی در مواقع اضطراری پیش‌بینی شده است.

خردمند درخصوص صدور مجوز استقرار لنج رستورانی در دزفول گفت: این لنج رستوران در ایام عید در دزفول فعال و راه‌اندازی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه