English

فرماندار اهواز؛

مردم با حضور در انتخابات، پای انقلاب هستند

فرماندار اهواز گفت: یکی از مصداق‌‎های بازر مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران "انتخابات" است.

مردم با حضور در انتخابات، پای انقلاب هستند
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، سید احمد موالی‌زاده شنبه در گفت و گو رسانه ای بیان کرد: مردم با حضور پر شور پای صندوق‌های رای به جهانیان ثابت می‌کنند که پای انقلاب اسلامی هستند.

وی گفت: کشور ایران، مدل جدیدی از نظام سیاسی با عنوان "مردم سالاری دینی" را به جهانیان عرضه کرده است.

موالی زاده ادامه داد: جهانیان نیز در عجب هستند که نظام مردم سالاری دینی چیست که باعث شده اتحاد مرد ایران همواره تقویت شود و در دنیا نیز به خوبی گسترش یابد.

فرماندار اهواز با اشاره به اینکه نظام مردم سالاری دینی بر مبنای رای مردم بنا شده افزود: نقش مردم و آحاد جامعه با حضور در انتخابات اداره جامعه بر اساس نظام اسلامی است.

وی انتخابات را یک موضوع بسیار مهم و از ارکان نظام مردم سالاری ایران دانست و خاطر نشان کرد: نظامی که هر ساله به طور میانگین یک انتخابات برگزار می‌کند یک نظام دموکراتیک و مردم سالار است.

موالی‌زاده گفت: با برگزای انتخابات به دنبال نماینده قوی برای مجلس مقتدر هستیم زیرا مجلس با داشتن نمایندگان دانا و قوی می‌تواند امورات و مشکلات مردم را پیگیری کند.

فرماندار اهواز با تاکید بر اینکه نماینده مقتدر می‌تواند بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه و کشور را حل کند توضیح داد: در برخی استان‌ها به دلیل داشتن نمایندگانی نیک دست و مقتدر کارهای مثبت زیادی انجام شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به وضعیت حاکم بر دنیا، این مجلس تضمین کننده امنیت کشور خواهد بود و نگاه دنیا به دنبال نحوه پشتیبانی و مشارکت مردم در صحنه‌ها و رویدادهای ملی این کشور است.

موالی‌زاده گفت: از داوطلبان انتخاباتی انتظار می‌رود به دنبال تبیین و معرفی یک مدل کارآمد و کارگشاه از مجلس به مردم باشند.

فرماندار اهواز با اشاره به رقابت ۲۷۵ داوطلب مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابی اهواز، باوی، کارون و حمیدیه از داوطلبان انتخاباتی درخواست کرد مردم را برای حضور در پای صندوق‌های رای تشویق کنند.

وی با اشاره به اینکه قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی به روز شده اظهار کرد: به عنوان مثال در قانون جدید شناسنامه در زمان اخذ رای دیگر مهر زده نمی‌شود و مردم می‌توانند با اسناد هویتی در این رویداد ملی شرکت کنند ، همچنین در قانون جدید داوطلبان می‌توانند از امکانات دولتی برای انجام تبلیغات استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه