English

انتخابات آگاهانه راهی برای حل مشکلات

امام جمعه اهواز گفت: رفع مشکلات و نیاز‌های خوزستان با رأی آگاهانه و انتخاب افراد اصلح محقق خواهد شد.

انتخابات آگاهانه راهی برای حل مشکلات
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی فرد در خطبه‌های سیاسی-عبادی نماز جمعه امروز، ۴ اسفندماه گفت: بررسی دقیق و دریافت اطلاعات از نامزد‌های انتخاباتی برای انتخاب فرد صالح و قابل اعتماد به منظور پوشش دادن به نیاز‌ها و مشکلات استان خوزستان بسیار حائز اهمیت است، بنابراین مردم باید رای دهند و فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی بر حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفندماه امسال تاکید کرد و افزود: دشمنان با دروغ پراکنی و نشر اکاذیب به دنبال ناامیدن کردن مردم هستند، اما حضور مردم پای صندوق‌های رای و مشارکت در تعیین سرنوشت سیاسی کشور باعث ناامیدی و شکست توطئه‌های دشمنان خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی فرد در ادامه به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همه افراد جامعه اسلامی است و یکی از مفاهیم اساسی دین اسلام است.

خطیب امام جمعه اهواز بر ضرورت تلاش برای حفظ ارزش‌های اخلاقی، اجتماعی و دینی تاکید و اضافه کرد: با بهبود روحیه جامعه و اجتناب از رفتار‌های ناسالم و غیراخلاقی، باید به ساختن یک جامعه پایدار و شاداب کمک شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به فرارسیدن نیمه شعبان و میلاد امام زمان (عج) گفت: مقارن با ایام پرخیر و برکت، هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) است و این روز را به همه مدافعان امنیت کشور که در گمنامی و با از خود گذشتگی برای حفظ خاک ایران و برقراری امنیت در کشور تلاش می‌کنند، تبریک می‌گویم

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه