English

ثبت رکورد در مناطق نفت‌خیز جنوب/تولید نفت در حصار اعداد نمی ماند

شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با تکیه بر توان سرمایه‌های انسانی خود و شرکت‌های بهره بردار تابع، توانست رکورد تولید روزانه ۲ میلیون و ۵۵۸ هزار بشکه نفت خام را تحقق بخشد.

ثبت رکورد در مناطق نفت‌خیز جنوب/تولید نفت در حصار اعداد نمی ماند
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، مدیر امور فنی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در جلسه پیش بینی بهره دهی چاه‌های شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون گفت : سرمایه‌های انسانی شرکت علیرغم چالش‌های برآمده از تحریم‌های خصمانه و سایر موانع، به صورت جهادی در صحنه حاضر شدند و نه تنها برنامه ابلاغی تولید را محقق ساختند، بلکه به رکورد اعجاب برانگیز مذکور نیز دست یافتند.

رامین روغنیان عملکرد شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در بخش تولید، پشتیبانی از تولید و راهبری پروژه‌ها را تحسین برانگیز برشمرد و افزود: این شرکت در رکوردشکنی مناطق نفتخیز جنوب نقشی اثربخش را ایفا نموده است و ضمن رعایت استاندارد‌های زیست محیطی و رفاه حال همجواران، فراتر از سایر برنامه‌های تولیدی، تعمیراتی، فنی و عملیاتی ابلاغی، کار به انجام رسانده است.

مدیرامور فنی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب اعلام کرد که علیرغم بهره مندی نفت و گاز مارون از تعداد نیروی انسانی کمتر در قیاس با سایر شرکت‌های بهره بردار، این شرکت چند برابر کار عملیاتی را به انجام رسانده است.

رامین روغنیان دستاورد‌های این شرکت، به ویژه در بخش چاه‌های ترمیمی را قابل تحسین برشمرد و گفت: بیش از ۵۰ درصد افزایش تولید مناطق نفتخیز جنوب در بخش چاه‌های ترمیمی را نفت و گاز مارون تحقق بخشیده است.

وی همچنین تداوم این پیشتازی را در راستای رسیدن به رکورد بالاترین میزان تولید تا ۲۹ اسفند سال جاری خواستار شد و اظهار داشت: راه کار‌های کوتاه مدت برای ماندن بر مدار افزایش و پایداری تولید را به سرعت جامه عمل پوشانده و عملیاتی خواهیم کرد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه