English

امام جمعه اهواز :

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گام‌های ما را محکم تر می کند

امام جمعه اهواز گفت:برخی سعی می‌کنند مردم را از دولت و نظام دلسرد کنند و با توجه به انتخابات و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حضور حماسی و دشمن شکن مردم در این عرصه‌ها گام‌های ما را محکم تر می کند.

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گام‌های ما را محکم تر می کند
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، حجت الاسلام سید محمد نبی موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهرستان افزود: اگر چه در برخی مسایل شاهد برخی ناهماهنگی هاو نارسایی ها هستیم ولی اگربه نظام و انقلاب پایبند هستیم باید چشم باز این دستاوردها را ببینیم و کشور و نظام را ناکارامد نشان ندهیم.

وی با اشاره به اهمیت حضور مردم در مجامع سیاسی بیان کرد : این حرکت کامل کننده ایمان است لذا با حضور حماسی و آگاهانه در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو یک بار دیگر اقتدار ایران اسلامی را در عرصه های مختلف به نمایش بگذاریم و توطیه های نظام جمهوری اسلامی را خنثی کنیم .

امام جمعه اهواز با بیان اینکه جامعه ایمانی با آگاهی از تبلغات سوء دشمن در تضعیف نظام هوشیار است، گفت: اگرچه دشمن تلاش می کند با ایجاد ناامیدی، روحیه مبارز و جهادی جوانان ما را نشانه بگیرد ولی ما باید با دید باز عملکردها را بیینیم و برای رسیدن به قله از سختی و مشکلات در راه عزت ایران اسلامی عبور کنیم همان طور که در این ۴۵سال مردم در کنار امام و رهبری ایستاده‌اند.

و ی افزود: برخی سعی می‌کنند مردم را از دولت و نظام دلسرد کنند و با توجه به انتخابات و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حضور حماسی و دشمن شکن مردم در این عرصه‌ها گام‌های ما را محکم تر می کند.

حجت الاسلام موسوی فرد با اشاره به حرکت سربازان گمنام امام زمان (عج) در خنثی کردن توطئه‌های دشمن بیان کرد: ضربه زدن به عناصر اصلی و فرعی موساد در ۲۸ کشور جهان یکی از بزرگترین ضربات وارد شده به آنها چه در حوزه لو رفتن موقعیت جاسوسان و چه در خنثی کردن انفجارها است.

وی افزود: عوامل موساد حضور مردم در صحنه‌های پرشور انقلاب را رصد می کنند ما نیز از این جهت آگاه و هوشیار هستیم و به مردم هشدار می دهیم که موارد مشکوک را اطلاع رسانی کنند.

امام جمعه اهواز با اشاره به مظلومیت مردم غزه گفت: دشمن بزدلانه به کودکان و زنان و مردم آسیب دیده رحم نمی کند و آمریکا در حالی خود را قدرت اول منطقه دنیا می داند که جبهه مقاومت هیمنه آن را در هم ریخته است.

وی افزود: اگر دشمن حرفی برای گفتن دارد با نظامیان حماس و حزب الله وارد جنگ شود نه با مردم بی پناه که هر روز شاهد بمباران و کشته شدن آن ها هستیم، مردمی که با داشتن روحیه جهادی و استقامت بی نظیر خود پایه‌های ظلم و بی عدالتی دشمن را خنثی می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه