English

امام جمعه اهواز:

سبک زندگی اسلامی بنیاد خانواده را محکم تر می کند

امام جمعه اهواز با اشاره به اهمیت توجه به بنیاد خانواده گفت: سبک زندگی اسلامی باعث حفظ بنیاد خانواده می‌شود.

سبک زندگی اسلامی بنیاد خانواده را محکم تر می کند
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

 ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز در محل مصلای مهدیه امام خمینی (ره)این شهرستان بیان کرد: متاسفانه قدری جامعه ما از آموزه‌های قرآنی فاصله گرفته و مقوله فرزندآوری بسیار کم رنگ شده است.

وی با تاکید بر اینکه روایات بسیاری بر ضرورت فرزند آوری وجود دارد، افزود: اگر رشد جمعیت با همین روال ادامه یابد با یک جامعه پیر در آینده نزدیک روبرو خواهیم شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با تاکید بر لزوم در نظر گرفتن راهکارهاس تشویقی برای افزایش فرزندآوری نظیر ارائه تسهیلات آسان گفت: برخی وضعیت اقتصادی را بهانه فرزند نیاوردن می‌کنند حال آنکه در موارد زیادی عامل اصل بیکاری نداشتن مهارت است.

وی با بیان اینکه برای بهبود شرایط اشتغال و مسکن استان باید تلاش بیشتری شود، افزود: برخی مسئولان اخبار خوبی در این حوزه دادند و باید این موضوع به مردم اطلاع رسانی شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به مزایای رعایت حجاب و عفاف در جامعه اظهار کرد: حجاب و عفاف نه تنها مانع حضور زنان در عرصه‌های اجتماعی نمی‌شود بلکه عاملی برای دفاع از ارزش‌های دینی در سراسر جهان توسط زنان با حجاب می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم الگوگیری زنان از حضرت فاطمه زهرا(س) و سیره و اخلاق این حضرت افزود: مطالبه مردم رعایت حجاب در معابر عمومی است که باید این‌ مطالبه به حق مردم محقق شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد همچنین بر رعایت حجاب در ادارات تاکید کرد و گفت: در ادارات استان باید یک فرم‌مشخص برای کارکنان تعیین شود.

وی افزود: این اصل باید در حوزه آموزش و پرورش برای ترویج و آموزش فرهنگ حجاب و عفاف به جامعه دانش‌آموزی رعایت شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه