English

امام جمعه اهواز:

شرکت های پتروشیمی در قالب مسئولیت اجتماعی به موضوع آبگرفتگی در خوزستان ورود کنند

امام جمعه اهواز گفت: ۲۳ شرکت پرتوان پتروشیمی در ماهشهر و بندر امام در حال فعالیت هستند و این شرکت‌ها در راستای مسئولیت‌های اجتماعی نسبت به رفع مشکل آب‌گرفتگی در این مناطق اقدام کنند.

شرکت های پتروشیمی در قالب مسئولیت اجتماعی به موضوع آبگرفتگی در خوزستان ورود کنند
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران اهواز بیان کرد: مقاومت فلسطین نشان داده که قادر است بیماری خودشیفتگی و گردن کلفتی استکبار جهانی رژیم کوک‌کش صهیونیست را با واقعیت میدان جراحی کند.

وی افزود: آمریکا، آلمان، انگلیس و فرانسه حامیان بزرگ اسرائیل هستند که تمام قد در کنار این رژیم در جنگ اخیر ایستادند اما مقاومت خارق‌العاده فلسطین بی شک ماشین جنگی این جنایتکاران را متوقف کرد.

امام جمعه اهواز ادامه داد: اسرائیل جنایتکار که اعلام کرده بود تا حماس نابود نشود و اسرا آزاد نشوند، آتش بسی در کار نخواهد بود اما شاهدیم اسرائیل که به هیچ دستاوردی نرسیده است.

وی با انتقاد از عملکرد سازمان ملل متحد و شورای امنیت این سازمان در برابر جنایات رژیم صهیونیست گفت: اگر سازمان ملل متحد قرار بود که کاری برای مردم مظلوم فلسطین انجام‌دهد و عزم جدی در این زمینه داشت باید رژیم سفاک صهیونیستی را به عنوان یاغی معرفی می‌کرد و به حیات ننگین این رژیم پایان می‌داد.

امام جمعه اهواز افزود: آنچه امروز بشریت در آرایش سیاسی جهان تجربه می‌کند، نقطه مقابل سازمان ملل و شکل‌گیری سازمان ملل متحد در کف خیابان‌های دنیا برای اعتراض به جنابات رژیم کودک‌کش صهیونیستی است.

وی در ادامه به موضوع آب‌گرفتگی در ماهشهر و بندر امام اشاره کرد و گفت: ۲۳ شرکت پرتوان پتروشیمی در ماهشهر و بندر امام در حال فعالیت هستند و این شرکت‌ها باید در راستای مسئولیت‌های اجتماعی نسبت به رفع مشکل آب‌گرفتگی در این مناطق اقدام کنند.

حجت الاسلام موسوی فرد با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: از ویژگی‌های بسیجیان پیروی از مکتب بزرگ عاشورا و فرهنگ انسان ساز شهادت و ایثار، برخورداری از صدق، طهارت، شجاعت، پاکدامنی، فداکاری، بصیرت و روشن بینی سیاسی و شناخت عمیق از دشمنان و دوستان، اندیشیدن به اهداف بزرگ و رهایی از تعلقات زندگی، توکل بر خدا و برداشتن گام‌های مؤثر، حضور مؤثر و مهرورزانه در خدمت رسانی به مردم است.

وی با اشاره به نبود اسناد مالکیت حدود ۷۰۰ خانه در منطقه‌ای از بندر امام گفت: مطالبه جدی مردم بندر امام تبدیل شدن این شهر به شهرستان است و همه شرایط برای آن فراهم‌است؛ بنابراین از استاندار خوزستان می‌خواهم این مطالبه مردمی را پیگیری کنند تا این امر محقق شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه