English

رئیس اداره ورزش شهر دزفول در گفت‌وگو با خبرگزاری موج؛

از سال ۱۴۰۰ پیگر احداث اماکن ورزشی در کوی شهید مدرس و طالقانی بوده ام+سند

رئیس اداره ورزش شهر دزفول در خصوص احداث پروژه های ورزشی در سطح منطقه کوی شهید مدرس(ره) و کوی طالقانی گفت:به دلیل نبود زمین عملا امکان ساخت اماکن ورزشی از ما و جوانان منطقه گرفته شده است و در این خصوص از ابتدای انتصابم در سال 1400 مکاتبات عدیده ایی جهت اخذ زمین انجام شده است .

از سال ۱۴۰۰ پیگر احداث اماکن ورزشی در کوی شهید مدرس و طالقانی بوده ام+سند

خادم علی تهذیبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دزفول در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری موج خوزستان اظهار کرد: کوی شهید مدرس(ره) و طالقانی، به دلیل تراکم جمعیت و وفور جوانان مستعد یکی از نقاط هدف این اداره بوده و می باشد که سرمایه‌گذاری در این مناطق منجر به فتح سکوهای ملی و فراملی خواهد شد که این مهم محقق نخواهد شد مگر با تقویت زیرساخت ها که به دلیل نبود زمین عملا این امکان از ما و جوانان منطقه گرفته شده است و در این خصوص از ابتدای انتصابم در سال 1400 مکاتبات عدیده ایی جهت اخذ زمین انجام شده است .

اداره ورزش دزفول

تهذیبی در پاسخ به سوال این خبرگزاری در خصوص یک هکتار زمین پشت بیمارستان تامین اجتماعی واقع در کوی مدرس جهت احداث چمن طبیعی و یا مستحدثات ورزشی گفت: با پیگیری های آقایان مهرابی راد و جاموسی، یک هکتار زمین بنام راه و شهرسازی شده که تا زمانی که در تملک ورزش و جوانان در نیاید امکان انجام عملیات عمرانی وجود ندارد لذا از آقای خردمند فرماندار محترم شهرستان استدعا در این خصوص دستورات و اقدامات لازم را انجام بدهد با این توضیح که آقای آوایی نماینده محترم شهرستان نیز در این خصوص اعتبارات لازم را در نظر گرفته اند.

اداره ورزش دزفول

اداره ورزش دزفول

سند زمین یک هکتاری گرفته شده است/مسئولان هرچه سریع تر اقدام کنند

کریم مهرابی راد مدیر سابق دفتر تسهیلگری کوی شهید مدرس(ره) در رابطه با پروژه های ورزشی در سطح مناطق کم برخوردار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج اظهار کرد: بعداز سالیان متوالی و با درخواست های مکرر پیشکسوتان و جوانان منطقه کوی طالقانی و کوی شهید مدرس(ره) اینجانب و دیگر فعالان رسانه ای منطقه از جمله خبرنگار آقای علیرضا آزادی و فعالان ورزشی منطقه از جمله هادی ولی زاده به عنوان نماینده ورزشی منطقه در خصوص احداث زمین چمن طبیعی بزرگ جهت ورزش فوتبال شروع به رایزنی با ادارات مربوطه از جمله فرمانداری، اداره ورزش، جهاد کشاورزی، اداره راه و شهرسازی و شهرداری نمودیم.

وی ادامه داد: بعداز پیگیریهای زیادی که انجام شد زمین مدنظر توسط اداره جهاد کشاورزی به طور دقیق و با توجه به موقعیت مکانی مدنظر ما مورد تایید قرار گرفت و از آنجایی که این زمین در تملک اداره راه و شهرسازی بود در ادامه برای سیر مراحل اداری این زمین، پیگیری های لازم را از این اداره انجام دادیم و خوشبختانه بعد از چندین سال پیگیری سند زمین ملک مدنظر جهت چمن بزرگ در مجاورت بیمارستان تامین اجتماعی کوی شهید مدرس(ره) به ثبت رسید و در تملک اداره راه و شهرسازی بصورت ثبتی در آمد.

 

 تهذیبی قاطعانه از جامعه ورزشی حمایت میکند

مدیر سابق دفتر تسهیلگری کوی شهید مدرس(ره) در ادامه گفت: با جلساتی که با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دزفول جناب دکتر خادمعلی تهذیبی داشتیم ایشان با حمایت تمام قد ایشان مواجه شدیم و در این موضوع قول همکاری‌های لازم را دادند.

 

تهذیبی ورزش شهرستان را زنده کرده است/ به نمایندگی از جوانان منطقه از ایشان تشکر میکنم

مهرابی راد ادامه داد: جا دارد اینجانب به عنوان یکی از فعالان ورزشی منطقه و مدیر اسبق دفتر تسهیلگری کوی شهید مدرس(ره) بابت خدمات و احداث چندین چمن مصنوعی و دیگر پروژه های ورزشی در بخش های مختلف شهرستان از جمله مناطق کم برخوردار  و زنده کردن ورزش شهرستان دزفول کمال تقدیر و تشکر را بعمل آورم.

 

تهذیبی از جنس ورزش است / او همواره به ندای ما لبیک گفته است

عباس رحمانی مسئول ورزش حوزه شهید حاج قاسم سلیمانی در رابطه با معرفی حوزه استحفاظی و عملکرد اداره ورزش در مناطق کم برخوردار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج خوزستان بیان کرد: حوزه شهید حاج قاسم سلیمانی با حوزه استحفاظی کوی شهید مدرس(ره)، کوی طالقانی، شهرک مهاجرین و شهرک حسین کلولی در حال فعالیت است.

رحمانی افزود: در رابطه با ورزش تعاملات بسیار خوبی با اداره ورزش و جوانان داریم و از همین تریبون از آقای دکتر خادمعلی تهذیبی واقعاً تشکر می‌کنم چون که بی وقفه به ندای ما لبیک گفتند.

مسئول ورزش حوزه حاج قاسم سلیمانی افزود: دکتر تهذیبی از اساتید برجسته کونگ‌فو توآ کشور هستند و خودشان مدیری از جنس ورزش هستند و به همین دلیل است که مشکلات را با پوست و خون خودشان احساس میکنند.

در پایان مسئول ورزش حوزه حاج قاسم سلیمانی گفت: ما از شهردار دزفول و فرماندار درخواست داریم تا با تخصیص زمین در نقاط هدف اداره ورزش دزفول جهت احداث مجموعه های ورزشی مساعدت لازم را به عمل آورند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه