English

فرماندار اندیمشک عنوان کرد:

با زمین خواران دوکوهه اندیمشک برخورد میشود

نشست مطالبه‌ گری و برسی مشکلات شهرک دوکوهه با حضور جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک،حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه، قلاوند معاون عمرانی فرماندار،بخشدار بخش مرکزی،اعضای شورای تامین،مدیران ادارات خدمات رسان و جمعی از اهالی شهرک دوکوهه در مسجد امام حسین(ع)دوکوهه برگزار شد.

با زمین خواران دوکوهه اندیمشک برخورد میشود

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان ، جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک با بیان اینکه امروز بسیار  خرسندیم که در جمع اهالی محترم دوکوهه حضور پیدا کردیم گفت:اهالی شهرک دوکوهه دغدغه های به حقی دارند مسولین شهرستان در خدمت مردم هستند و درب اتاق همه مدیران ادارات بر روی مردم باید باز باشد.

وی افزود: مردم و مسولین در کنار هم دیگر هستند و امروز با وحدت و تعامل و تلاش شبانه روزی می‌توانیم بر همه مشکلات فارغ آییم و دوکوهه را توسعه دهیم .

وی با تاکید بر برخورد جدی با زمین خواران گفت: متاسفانه برخی از افراد سود جو در برخی از مناطق شهرستان همچون دوکوهه اقدام به زمین خواری کرده اند که با آنها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

جهانگیری با بیان اینکه قطار توسعه شهرستان اندیمشک توقف نخواهد کرد گفت:پروژه های متعددی در شهرک دوکوهه با پیگیری های نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی  در حوزه عمرانی و ورزشی احداث یا در دست احداث است.

مشکلات شهرک دوکوهه در این نشست مطرح و مدیران مرتبط گزارشی در حوزه کاری خود ارائه کرد اند و مهندس جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک دستورات لازم را صادر کرد.

وی افزود:ما امروز در این شهرک دوکوهه که نامش مقدس است حضور پیدا کردیم تا دغدغه اهالی را بشنویم و گره از مشکلات مردم باز کنیم ما مسولین خادم مردم هستیم و هدف ما خدمت به مردم و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه شهرستان اندیمشک با تقدیر از تدبیر اندیشیده شده از سوی فرماندار شهرستان اندیمشک جهت برگزاری نشست مطالبه گری و برسی مشکلات شهرک دوکوهه گفت: حقیقتا این یک اقدام خداپسندانه و ارزشمند است و بازتاب مثبتی بین مردم خواهد داشت.

وی گفت:نام دوکوهه مقدس است و این نام در کشور به نیکی یاد می شود و مردم دوکوهه مردم ولایتمدار و ارزشی هستند و قطعا این نشست سبب خیر و برکت در شهرک دوکوهه خواهد شد.

در این نشست دهیار و  تعدادی از اهالی دوکوهه مطالبات خود را  بیان کردند و مدیران ادارات نیز به الویت پاسخگویی مردم بودند

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه