English

۸۸۲ عملیات تخصصی حفاری بر روی چاه‌های نفت و گاز ایران صورت گرفت

مدیر خدمات ویژه شرکت ملی حفاری ایران گفت: متخصصان شرکت در مدیریت خدمات ویژه در سال ۱۴۰۰ موفق به انجام ۸۸۲ عملیات تخصصی نمودارگیری، چاه پیمایی، نمودارگیری سطحی و مغزه‌گیری، عبور از جداره و حفاری جهت‌دار بر روی چاه‌های نفت و گاز شدند.

 ۸۸۲ عملیات تخصصی حفاری بر روی چاه‌های نفت و گاز ایران صورت گرفت

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، علی دقایقی با اعلام این خبر اظهار کرد: این عملیات در قالب خدمات یکپارچه فنی به چاه‌های در حال بهره‌برداری و چاه‌های اکتشافی، توسعه‌ای و توصیفی در مراحل تکمیل ارائه می‌شود.

وی گفت: در این مدت ۱۳۵ مورد عملیات نمودارگیری، ۴۶۸ مورد نمودارگیری از سیال حفاری، ۲۴۶ مورد چاه پیمایی، دو مورد عبور از جداره و سه مورد عملیات مغزه‌گیری به میزان ۵۵۸ متر برای شرکت‌های متقاضی و پروژه‌های کلید در دست ارائه شد.

شرکت ملی حفاری ایران، دقایقی افزود: در سال گذشته همچنین ۷ هزار و ۷۳۶ متر حفاری افقی و جهت‌دار بر روی ۳۰ حلقه چاه صورت گرفت که انجام آن از نظر ابزار و تجهیزات مورد نیاز و دانش فنی و تخصصی با اهمیت است.

مدیر خدمات ویژه حفاری شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: تقویت گروه‌های تخصصی، تامین و به روزآوری تجهیزات با استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان و توسعه فعالیت‌ها در جهت پاسخگویی به موقع به درخواست شرکت‌های زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران و سایر شرکت‌های بخش خصوصی حسب تاکید مدیریت ارشد شرکت در دستور کار سال ۱۴۰۱ قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه