English

هشدار پلیس فتا نسبت به تخریب دیگران در فضای مجازی

رئیس پلیس فتای استان خوزستان نسبت به تخریب دیگران در فضای مجازی هشدار داد.

هشدار پلیس فتا نسبت به تخریب دیگران در فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، سرهنگ حسنوند از رسیدگی به پرونده ای خبر داد که در آن فردی اقدام به انتشار مطالب کذب و خلاف واقع علیه متشاکی در یکی ازشبکه های اجتماعی نموده بود.

سرهنگ حسنوند در این باره گفت : چندی پیش یکی از شهروندان با مراجعه به پلیس فتا اظهار داشت، شخص ناشناسی در فضای مجازی اقدام به انتشار مطالب کذب و توهین و افترا به بنده و محیط کاری اینجانب نموده و باعث هتک حیثیت و از دست رفتن اعتبار شغلی ام شده است .

وی افزود: با توجه به اظهارات شاکی و مشاهدات صورت گرفته، پرونده جهت انجام اقدامات لازم در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت .

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از بررسی های انجام شده بر روی پرونده و استفاده از شگردهای پلیسی سرانجام متهم شناسایی گردید و به دستور مقام محترم قضایی مبنی بر احضار متهم به این پلیس فراخوانده شد .

سرهنگ حسنوند گفت: پس از بازجویی های فنی صورت گرفته توسط افسران این پلیس متهم در ابتدا منکر بزه ارتکابی خود می شد، لیکن هنگامی که با ادله و مستندات کافی روبه رو شد لب به اعتراف گشوده و انگیزه خود از انجام این عمل را تخریب وجهه متشاکی عنوان نمود .

رئیس پلیس فتا استان خوزستان در پایان ضمن اشاره به تحویل متهم به مراجع قضایی افزود: متاسفانه با رشد روزافزون استفاده افراد جامعه از فضای مجازی این دسته از جرایم نیز به سرعت در حال افزایش بوده و روزانه در شبکه های اجتماعی و وب سایت ها شاهد این هستیم که مطالب خلاف واقع در حال انتشار و به اشتراک گذاری می باشد.

سرهنگ حسنوند گفت: از این‌رو پلیس فتا از کلیه کاربران تقاضا دارد در صورت مشاهده موارد این‌چنینی از طریق سایت پلیس فتا به نشانى www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی آن را ثبت کرده و به این پلیس در پاکسازی هرچه بیشتر فضای مجازی یاریی رسانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه