English

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری مشهد:

نظارت۵۰۰ بازرس بر واحد‌های صنفی اطراف حرم رضوی

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری مشهد بیان کرد: این ناظران از نظارت۵۰۰ بازرس بر واحد‌های صنفی اطراف حرم رضوی مجموعه‌های نظارتی دستگاه‌هایی مختلف هستند.

نظارت۵۰۰ بازرس بر واحد‌های صنفی اطراف حرم رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، رضا رمضانی؛ معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری مشهد در خبری اعلام کرد: ۵۰۰ بازرس و ناظر از ۱۴ مجموعه نظارتی در دهه پایانی ماه صفر نظارت بر واحدهای صنفی اطراف حرم مطهر رضوی را برعهده دارند.

رمضانی در ادامه تصریح کرد: این ناظران از نظارت۵۰۰ بازرس بر واحد‌های صنفی اطراف حرم رضوی مجموعه‌های نظارتی دستگاه‌هایی مانند سازمان صنعت، معدن، تجارت، جهادکشاورزی، تعزیرات حکومتی، اصناف مشهد، اداره غذا و دارو، استاندارد، دامپزشکی و بهداشت محیط در چهار قرارگاه نظارتی حلقه اطراف حرم حضور دارند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری مشهد همچنین تاکید کرد: این حلقه شامل میدان توحید تا پایانه امام رضا (ع)، چهارراه برق و میدان عدالت و واحد‌های صنفی گرداگرد حرم مطهر رضوی است.

وی متذکر شد: مسئولیت ۲ قرارگاه نظارتی واقع در هتل امیر ابتدای خیابان بهجت و ساختمان فرهنگی شهرداری بین طبرسی ۱۸ و ۲۰ با اصناف است و جهاد کشاورزی نیز مسئولیت اصلی در سومین قرارگاه واقع در هتل حیات شرق ابتدای خیابان شارستان را برعهده دارد.

رمضانی گفت: سازمان صمت مسئول چهارمین قرارگاه نظارتی واقع در چهارراه دانش شرقی، نبش شهید حنایی یک است و علاوه بر این چهار قرارگاه، پایگاه بسیج شهید امانی واقع در هتل "روتانا" نیز با  این چهار قرارگاه همکاری می‌کند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری مشهد ابرازداشت: علاوه بر  این پنج محل، چهار مکان در میانه بازار و اطراف حرم رضوی در پنج روز دهه آخر صفر به صورت شبانه روزی پذیرای شکایات احتمالی زائران و مجاوران در خصوص خدمات واحد‌های صنفی پیرامون حرم رضوی است.

رمضانی یادآور شد: دهه آخر ماه صفر با اربعین حسینی آغاز می‌شود و در این دهه ۲۸ ماه صفر رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) قرار دارد و سرانجام با شهادت امام رضا (ع) در روز ۳۰ صفر به پایان می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه