English

رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

مجلس با دولت رودربایستی ندارد و به وظایف نظارتی خود عمل می‌کند

رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس بیان کرد: در دو سال اخیر مجلس به صورت جدی از دولت برای احقاق حقوق مردم مطالبه‌گری کرده است و همین مجلسی که در ابتدا بالاترین میزان رای اعتماد را به وزرای پیشنهادی دولت داد.

مجلس با دولت رودربایستی ندارد و به وظایف نظارتی خود عمل می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله پژمانفر؛ رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی ابرازداشت: در مورد اقدامات نظارتی مجلس در دو سال گذشته، این‌ها نشان می‌دهد مجلس با دولت رودربایستی ندارد و به وظایف نظارتی خود عمل می‌کند.

حجت‌الاسلام پژمانفر در ادامه این سخنان اضافه کرد: در دو سال اخیر مجلس به صورت جدی از دولت برای احقاق حقوق مردم مطالبه‌گری کرده است و همین مجلسی که در ابتدا بالاترین میزان رای اعتماد را به وزرای پیشنهادی دولت داد.

نماینده مردم مشهد و رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار داشت: همچنین در ادامه این مسیر اقدام به استیضاح ، برگزاری جلسات طرح سوال و دادن کارت زرد به برخی از وزرا کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: این‌ها نشان می‌دهد مجلس با دولت رودربایستی ندارد و به وظایف نظارتی خود عمل می‌کند و البته به دلیل هم‌افق بودن مجلس و دولت، ما سعی می‌کنیم کار به جایی نکشد.

نماینده مردم مشهد و رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی افزود: از خیلی ابزارهایی مانند استیضاح و کارت زرد می توان استفاده کنیم، اما به هر حال مجلس با جدیت بر عملکرد وزرا نظارت دارد و اشکالات موجود را به دولت گوشزد می‌کند.

حجت‌الاسلام پژمانفر تاکید کرد: مجلس تا کنون بنای دعوا با هیچ دولتی نداشته است، اما طبیعتا وقتی با دولتی دارای نگاه‌ مشترک است، بیشتر سعی می‌کند از راه تعامل و گفت‌وگو مشکلات را حل کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه