English

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی:

وضعیت جوی خراسان رضوی بدون تغییر خواهد بود

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: آسمان در حال حاضر در بیشتر نقاط خراسان رضوی صاف است و پدیده خاصی وجود ندارد ولی از فردا وزش باد شدید پیش بینی می شود.

وضعیت جوی خراسان رضوی بدون تغییر خواهد بود

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آذر رضایی پور؛ کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: طبق تحلیل نقشه های هواشناسی، هم اکنون وضعیت جوی در نقاط مختلف استان آرام و پایدار است.

رضایی پور در ادامه این اطلاع رسانی تصریح کرد: آسمان در حال حاضر در بیشتر نقاط خراسان رضوی صاف است و پدیده خاصی وجود ندارد ولی از فردا وزش باد شدید پیش بینی می شود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: از فردا با شدت گرفتن مجدد وزش باد در نواحی مختلف خراسان رضوی، پدیده گرد و خاک در نواحی شرقی و مرکزی استان غالب می‌شود که این پدیده موجب وقوع بارش های پراکنده در مناطق شمالی خواهد شد.

وی متذکر شد: همچنین از عصر فردا دما در بیشتر نقاط استان روند کاهشی به خود می گیرد که اطلاعات تکمیلی در موعد مقرر اعلام خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت افزود: در شبانه روز گذشته، فریمان با ۱۴ و سبزوار با ۳۹ درجه سلسیوس به ترتیب خنک ترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۲۰ تا ۳۳ درجه را به ثبت رسانده است.

رضایی پور در خاتمه این اطلاع رسانی خاطرنشان کرد: دمای مشهد در حال حاضر ۲۶ درجه سلسیوس است که بنا بر تحلیل مدل های هواشناسی امروز تا ۳۵ درجه افزایش خواهد یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه