English

رئیس جمعیت هلال‌احمر قوچان:

آغاز اجرای طرح امدادرسانی به کاروان‌های پیاده حرم مطهر رضوی

رئیس جمعیت هلال‌احمر قوچان بیان کرد: طرح همسفران خورشید از ۱۵ شهریور ماه با برپایی ۳ کمپ امدادرسانی ثابت و ۲ پایگاه ثابت جاده‌ای جهت امدادرسانی به زائرین پیاده حرم مطهر رضوی آغاز شده است.

آغاز اجرای طرح امدادرسانی به کاروان‌های پیاده حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد رضایی، رئیس جمعیت هلال‌احمر قوچان در خبری اطلاع داد: آغاز اجرای طرح امدادرسانی به کاروان‌های پیاده حرم مطهر رضوی در قالب طرح همسفران خورشید ۸ در محور‌های مواصلاتی شهرستان قوچان.

رضایی در ادامه افزود: طرح همسفران خورشید ۸ از ۱۵ شهریور ماه با برپایی ۳ کمپ امدادرسانی ثابت و ۲ پایگاه ثابت جاده‌ای جهت امدادرسانی به زائرین پیاده حرم مطهر رضوی آغاز شد که به مدت یک هفته در محور‌های مواصلاتی شهرستان به سمت مشهد مقدس ادامه خواهد داشت.

رئیس جمعیت هلال‌احمر قوچان تاکید کرد: در این طرح بیش از ۲۵۰ نفر روز از پرسنل، امدادگران و نجاتگران،  اعضای داوطلب و جوانان در قالب تیم‌های امدادی به زائرین خدمات امدادی از قبیل بانداژ پانسمان،  ماساژ، حمایت‌های روحی و روانی و سایر خدمات امدادی ارائه می‌دهند.

وی در ادامه تصریح کرد: تیم‌های امدادی با استفاده از ۴ دستگاه آمبولانس،  یک دستگاه خودرو ست نجات، یک دستگاه خودرو پیکاپ، یک دستگاه خودرو نیسان و چند دستگاه خودرو سواری ارائه خدمات امدادی را انجام می‌دهند.

رضایی همچنین گفت: تمامی خدمات ارائه شده توسط اعضا به صورت داوطلبانه و بشردوستانه است، گفت: تمام تلاش همکاران و اعضای ما ارائه خدمات به بهترین شکل است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر قوچان گفت: به زائرین پیاده حرم مطهر رضوی توصیه می‌شود در طول سفر از کوله‌پشتی مناسبت و سبک، کفش مناسب و سایز استاندارد استفاده کنند.

رضایی خاطرنشان کرد: در صورت احساس درد و بیماری به نزدیک‌ترین کمپ و مراکز درمانی مراجعه و از مصرف خودسرانه دارو‌ها جلوگیری کنند؛ در صورتی که پاهایشان دارای تاول است از پاره کردن آن‌ها خودداری کنند و با کمک تیم‌های امدادی به درمان آن‌ها بپردازند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه