English

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نیشابور:

ایجاد زنجیره تولید، اطمینان‌بخش تولید مرغ در شرایط بحرانی است

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نیشابور بیان کرد: امروزه با انجام سرمایه‌گذاری‌های اصولی، جزو ۱۰ کشور نخست دنیا با تولید سالانه ۲.۶ میلیون تن گوشت مرغ هستیم.

ایجاد زنجیره تولید، اطمینان‌بخش تولید مرغ در شرایط بحرانی است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی مبارکی، معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نیشابور در سخنانی اظهارکرد: تنها راه مطمئن که بتوان از تولیدکنندگان مرغ در شرایط بحرانی حمایت کرد، ایجاد زنجیره تولید است.

مبارکی این سخنان را در نشست ایجاد اولین زنجیره تولید مرغ ابراز کرد و ادامه داد: تشکیل زنجیره‌های تولید مرغ، پشتیبانی قوی برای تولیدکنندگان است.

معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نیشابور تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌های تولید در شهرستان نیشابور از اهمیت بالایی برخوردار است، به نحوی که در زمینه تولید مرغ تخم‌گذار زیرساخت‌های مناسبی را داریم و به‌دنبال توسعه آن در زمینه تولید مرغ گوشتی هستیم.

مبارکی همچنین متذکر شد: در بخش دام سنگین، رتبه یک استان و در تولید شیر جزو شهرستان‌های مطرح در کشور هستیم. در دهه‌های ۵۰ و ۶۰ برای تأمین نیاز داخلی مجبور به واردات مرغ از کشورهایی مانند برزیل، فرانسه و... بودیم و امروزه با انجام سرمایه‌گذاری‌های اصولی، جزو ۱۰ کشور نخست دنیا با تولید سالانه ۲.۶ میلیون تن گوشت مرغ هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه