English

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی:

ماندگاری هوای گرم در خراسان رضوی

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: وضعیت جوی در خراسان رضوی بنا بر تحلیل نقشه های هواشناسی پایدار است و این وضعیت با ماندگاری گرما تا روزهای میانی هفته جاری ادامه دارد.

ماندگاری هوای گرم در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا عنایتی؛ کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: وضعیت جوی در خراسان رضوی بنا بر تحلیل نقشه های هواشناسی پایدار است و این وضعیت با ماندگاری گرما تا روزهای میانی هفته جاری ادامه دارد.

عنایتی در ادامه تاکید کرد: البته وزش باد در نواحی شرقی و غربی استان خراسان رضوی همچنان ادامه دارد که دروضعیت جوی در خراسان رضوی پایدار و گرمای هوا ماندگار است ساعات بعد از ظهر، شدت بیشتری می یابد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین متذکر شد: شهرستان سبزوار روز گذشته با ۴۷ کیلومتر در ساعت بیشترین وزش باد در استان خراسان رضوی را به ثبت رساند.

عنایتی در ادامه با اشاره به وضعیت افزایش دمای هوا تصریح کرد: به لحاظ دمایی نیز دمای هوا تا پایان هفته جاری بدون نوسان خاصی خواهد بود و گرما همچنان در استان ماندگار است.

وی ابرازداشت: در شبانه روز گذشته، قوچان با کمینه دمای ۱۰ درجه سلسیوس و مه ولات با بیشینه ۳۸ درجه به ترتیب خنک ترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۸ تا ۳۱ درجه را به ثبت رسانده است.

عنایتی در خاتمه این اطلاع رسانی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۲۸ درجه است که امروز بدون تغییر محسوس نسبت به روز گذشته، بین ۱۷ تا ۳۱ درجه در نوسان خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه