English

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی:

صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، پیشرو در ترویج این سنت در کشور

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی بیان کرد: نگاه کمیته امداد امام خمینی(ره) به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت توسعه مشارکت‌های مردمی در انجام امور خیر و تقویت خدمات رسانی به مددجویان و نیازمندان جامعه است.

صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، پیشرو در ترویج این سنت در کشور

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، رضا سلم آبادی؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی در سخنانی اعلام کرد: نگاه کمیته امداد امام خمینی(ره) به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت توسعه مشارکت‌های مردمی در انجام امور خیر و تقویت خدمات رسانی به مددجویان و نیازمندان جامعه است.

سلم آبادی این سخنان را بمناسبت روز بانکداری اسلامی به همراه اقدامات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت ابرازداشت و ادامه داد: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و الگوبرداری از بانکداری اسلامی بدون ربا، تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان و جامعه هدف خود با مشارکت خیران اعطا می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: خوشبختانه این صندوق امروز پیشرو در ترویج سنت قرض الحسنه در کشور است و در خدمت رسانی به جامعه محرومان موفق عمل کرده است.

وی متذکر شد: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت خراسان رضوی در سال گذشته ۱۸۴۹ فقره تسهیلات اشتغال و خودکفایی به مبلغ بیش از ۵۸۷ میلیارد ریال پرداخت کرده است و در سال جاری تاکنون تعداد ۴۱۱ فقره وام به مبلغ بیش از ۱۴۷ میلیارد ریال در این حوزه پرداخت کرده است.

سلم آبادی یادآور شد: در سال ۱۴۰۱‌، ۲۱ هزار و ۸۴۸ فقره وام حمایتی به مبلغ بیش از ۲ هزار و ۵۴۹ میلیارد ریال پرداخت شده و در سال جاری ۷۷۳۱ وام به مبلغ بیش از یک هزار و ۳۲۶ میلیارد ریال پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: تسهیلات حوزه مسکن در سال جاری ۴۴۳ مورد به مبلغ بیش از ۱۲۸ میلیارد ریال بوده است و در سال گذشته ۱۷۳۵ مورد وام مسکن به مبلغ بیش از ۴۱۰ میلیارد ریال به مددجویان پرداخت شده است.

وی در ادامه تاکید کرد: در حوزه تسهیلات فرهنگی در سال گذشته ۴۵۱ وام به مبلغ بیش از ۵۳ میلیارد ریال پرداخت شده و در سال جاری تاکنون ۲۲۹ مورد به مبلغ بیش از ۲۸ میلیارد ریال پرداخت شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه