English

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران:

بهره‌برداری از ۱۵۴ واحد صنعتی کشور در هفته دولت

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران بیان کرد: همزمان با هفته دولت ۱۵۴ واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری ۱۷۷ هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۲۴ هزار نفر در شهرکها و نواحی صنعتی کشور به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از ۱۵۴ واحد صنعتی کشور در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، فرشاد مقیمی؛ سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در سخنانی اظهار داشت: همزمان با هفته دولت امسال ۱۵۴ واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری ۱۷۷ هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۲۴ هزار نفر در شهرکها و نواحی صنعتی کشور به بهره‌برداری رسید.

مقیمی این سخنان را در حاشیه بهره برداری از ۲ واحد صنعتی جدید در شهرک صنعتی مشهد ابراز داشت و ادامه داد: از این تعداد ۲۳ واحد صنعتی با ۲ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در استان خراسان رضوی به بهره‌برداری رسیده است.

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران تصریح کرد: از بین واحدهای صنعتی مزبور در استان خراسان رضوی که در هفته دولت بهره برداری شدند، ۲ واحد صنعتی شامل واحد تولید تابلو برق و واحد تولید شیشه در زمره طرحهای ایجادی بودند.

وی همچنین اعلام داشت: امسال در پی تحقق هدف گذاری برای کشور در حوزه احیای واحدهای صنعتی، تاکنون ۱۹۴ واحد صنعتی تعطیل شده در شهرکها و نواحی صنعتی کشور به چرخه تولید بازگشتند.

مقیمی در مورد افتتاح ۲ واحد صنعتی تابلو برق و شیشه در شهرک صنعتی مشهد تاکید کرد: یکی از مشکلات این واحدها در حوزه صادرات است که سازمان صنایع کوچک تلاش دارد با ایجاد شرکتهای مدیریت صادرات و هماهنگی با سازمان توسعه تجارت، مشکل صادراتی واحدهای صنعتی را رفع کند.

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران متذکر شد: امروز در پی مشکل صادرات واحد تولیدی تابلو برق شهرک صنعتی مشهد مقرر شد که ۲ شرکت مدیریت صادرات دیگر علاوه بر شرکتهای مدیریت صادرات مزبور در خراسان رضوی در حوزه پلیمری و فلزی ایجاد شود تا مسئولیت صادارت محصولات واحدهای تولیدی در این رسته را برعهده گیرد.

مقیمی در خاتمه این بازدیدها خاطرنشان کرد: مشکل واحد صنعتی مزبور عدم توانایی در بازگرداندن ارز حاصل از صادرات به کشور یا رفع تعهد ارزی می باشد و شرکت مدیریت صادرات زمینه صادرات کالا و افزایش آن را بویژه به کشورهای همسایه فراهم می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه