English

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی:

افزایش ۹ درجه ای دمای هوا در خراسان رضوی

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: گرمای هوا تا پایان هفته جاری ماندگار خواهد ماند و بیشینه دمای هوای خراسان رضوی را تا ۴۰ درجه سلسیوس افزایش می‌دهد و دمای هوای مشهد نسبت به روز گذشته هشت درجه افزایش یافته است.

افزایش ۹ درجه ای دمای هوا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آذر رضایی پور؛ کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: بنا بر تحلیل نقشه های هواشناسی، دمای هوا بین هفت تا ۹ درجه در نقاط مختلف افزایش یافته است.

رضایی پور ادامه داد: گرمای هوا تا پایان هفته جاری ماندگار خواهد ماند و بیشینه دمای هوای خراسان رضوی را تا ۴۰ درجه سلسیوس افزایش می‌دهد و دمای هوای مشهد نسبت به روز گذشته هشت درجه افزایش یافته است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در ادامه این اطلاع رسانی متذکر شد: بنا بر تحلیل مدل‌های هواشناسی، این گرما تا اوایل هفته آینده در این کلانشهر ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته گلبهار با ۱۲ و بردسکن با ۳۴ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده اند و مشهد نیز نوسانات دمایی ۱۶ تا ۲۸ درجه را به ثبت رسانده است.

رضایی پور ابرازداشت: از فردا وزش باد دوباره نواحی شرقی خراسان رضوی را فرا می‌گیرد که نفوذ جریانات ناشی از این پدیده به مناطق مرکزی و جنوبی استان دور از انتظار نخواهد بود و این پدیده موجب کاهش دید و کاهش کیفیت هوا در مناطق مستعد می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه