English

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی:

کاروان تدارکاتی اربعین حسینی از مشهد الرضا"ع" به کربلای معلا اعزام شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی بیان کرد: موکب امام رضا (ع) در شهر کربلا در۱۰ روز منتهی به اربعین میزبان زائران خواهد بود و این موکب با همکاری خیران، واقفان و نذرکنندگان برپا می‌شود.

کاروان تدارکاتی اربعین حسینی از مشهد الرضا"ع" به کربلای معلا اعزام شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین محمد احمدزاده؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: کاروان تدارکاتی اربعین حسینی برای برپایی موکب امام رضا (ع) برای نهمین سال متوالی از مشهد عازم کربلا شد.

حجت الاسلام احمدزاده این سخنان را در مراسم اعزام این کاروان ابرازداشت و ادامه داد: ‌موکب امام رضا (ع) در شهر کربلا  در۱۰ روز منتهی به اربعین میزبان زائران خواهد بود و این موکب با همکاری خیران، واقفان و نذرکنندگان برپا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: در این موکب زائران خدمات فرهنگی، درمانی، پذیرایی و اسکان را دریافت خواهند کرد.

وی در ادامه متذکرشد: هم اکنون۱۲ کامیون تدارکات و تجهیزات لازم را برای استقرار در موکب به کربلا منتقل کردند ۱۰۰ نفر از شهر‌های مختلف برای حضور به عنوان خادم افتخاری در این موکب ثبت نام کرده اند .

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی اضافه کرد: این موکب با یک دستگاه نانوایی سیار با تولید روزانه ۲۰ هزار نان و یک دستگاه کانتینر یخ ساز با تولید روز ۲۰۰ قالب یخ بهداشتی، یک دستگاه آب شیرین کن با ظرفیت تولید روزانه ۱۳ هزار لیتر آب بهداشتی و تصفیه شده و ۲ دستگاه آبسرد کن با ظرفیت ۱۰ شیر خروجی  تجهیزخواهد شد.

حجت الاسلام احمدزاده  در خاتمه اظهارداشت: به برکت موقوفات آب سرد بخشی از صحن حضرت زهرا (س)  وحرم امام علی (ع) با اجرای نیت موقوفه محمد جعفر بن محمد تقی تامین می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه