English

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی:

بازگشت مجدد گرما به خراسان رضوی

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: افزایش دما تدریجی خواهد بود و تا اواسط هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت و همچنین از امروز از شدت وزش باد در سطح خراسان رضوی کاسته می‌شود.

بازگشت مجدد گرما به خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سارا حکمی؛ کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: دمای هوا پس از چند روز خنک بودن، از عصر امروز، چهارشنبه افزایش خواهد داشت و دوباره گرم می‌شود.

حکمی تصریح کرد: این افزایش دما تدریجی خواهد بود و تا اواسط هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت و همچنین از امروز از شدت وزش باد در سطح خراسان رضوی کاسته می‌شود و فقط نواحی جنوبی و مستعد استان همچنان میزبان این پدیده خواهند بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: به لحاظ جوی نیز آسمان در بیشتر مناطق خراسان رضوی تا پایان هفته جاری صاف باقی می‌ماند و از ابتدای هفته آینده نیز آسمان نیز ابرناک می‌شود.

وی همچنین یادآورشد: در شبانه روز گذشته قوچان با ۶ و داورزن با ۳۶ درجه به ترتیب خنک ترین و گرم ترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۴ تا ۲۸ درجه را به ثبت رسانده است.

حکمی در خاتمه این اطلاع رسانی خاطرنشان کرد: دمای فعلی مشهد ۲۷ درجه سلسیوس است که بنا بر تحلیل نقشه های هواشناسی، دمای این کلانشهر امروز تا ۳۰ درجه افزایش می یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه