English

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب خراسان رضوی:

هفته دولت در ۱۲۷ شهرستان ۶۰ پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب خراسان رضوی بیان کرد: یکی از طرح‌های کلان در پایداری شبکه‌ها هوشمندسازی شبکه آب استان است و این طرح نقش زیادی در پایداری شبکه و کاهش هزینه‌های ما دارد و در هفته دولت در سطح ۱۲۷ شهرستان استان ۶۰ پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

هفته دولت در ۱۲۷ شهرستان ۶۰ پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسین امامی؛ مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب خراسان رضوی در خبری ابرازداشت: در هفته دولت در سطح ۱۲۷ شهرستان استان ۶۰ پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد که برای این پروژه‌ها بالغ بر ۳۱۷۸ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

امامی این سخنان را در نشست با مدیران عامل صنعت آب‌وفاضلاب خراسان رضوی بیان کرد و ادامه داد: ۱۴۰۰ حلقه چاه در مدار بهره‌برداری قرار گرفته و از ۱۵ چشمه و ۱۴ رشته قنات آب تامین می‌شود. شهرهای استان در بخش آبرسانی ۱۰۰ درصد خدمات می‌گیرند و ۹۳ درصد روستاهای ما نیز از خدمات برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: برای تامین آب پایدار روستاها در قالب دو قرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در حال اقدام هستیم و تا سال ۱۴۰۴ کلیه روستاهای بالای ۲۵ هزار نفر از آب آشامیدنی سالم برخوردار خواهند شد.

وی تصریح کرد: با حفر چاه و ایجاد ظرفیت لازم در مخازن، تاب‌آوری شبکه‌های ما افزایش پیدا خواهد کرد تا حداقل قطعی آب را داشته باشیم و به دلیل خشکسالی و کاهش منابع آبی در برخی شهرها تامین آب با وقفه مواجه شده و افت فشار و قطعی کوتاه‌مدت آب را در برخی مناطق داشتیم.

امامی افزود: برنامه‌های جامعی در زمینه پیش‌بینی کمبود آب برای سال آینده داریم. پروژه‌های خوبی آغاز شده و بخشی نیز آغاز خواهد شد و در بخش فاضلاب با توجه به محدودیت‌های اعتباری اقدامات خوبی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب خراسان رضوی تاکید کرد: در نیشابور، تربت حیدریه، خواف و تایباد پروژه‌های فاضلاب را در حال اجرا داریم و روند مناسبی با توجه به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی وجود دارد و برای شهرهای دیگر نیز بحث سرمایه‌گذار را پیگیری می‌کنیم.

وی همچنین متذکر شد: یکی از طرح‌های کلان در پایداری شبکه‌ها هوشمندسازی شبکه آب استان است و این طرح نقش زیادی در پایداری شبکه و کاهش هزینه‌های ما دارد و در هفته دولت در سطح ۱۲۷ شهرستان استان ۶۰ پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

امامی خاطرنشان کرد: این پروژه ها شامل ۱۷۰ کیلومتر خط انتقال، ۲۵ کیلومتر اصلاح شبکه، ۴۰ کیلومتر توسعه شبکه، ۱۰ هزار و ۵۸۰ متر مکعب مخزن و افزایش ۸ ایستگاه پمپاژ است؛ برای این پروژه‌ها بالغ بر ۳۱۷۸ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه