English

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی:

آماده‌سازی ۶۶ هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی بیان کرد: در ۲۱ شهر در مراحل نهایی و ۶ شهر تا پایان مرداد جاری تعیین تکلیف و اقدامات لازم برای طراحی و سیر مراحل قانونی جهت واگذاری زمین های تامین شده به متقاضیان در حال انجام است.

آماده‌سازی ۶۶ هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، وحید داعی؛ مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: آماده‌سازی ۶۶ هزار واحد نهضت ملی مسکن در این استان با ارزش ۲۷ هزار میلیارد ریال در حال انجام است.

داعی این سخنان را در حاشیه بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی از طرحهای نهضت ملی مسکن شهرستانهای گناباد و بجستان ابراز داشت و ادامه داد: تاکنون برای طرح نهضت ملی مسکن در ۶۹ شهر استان خراسان رضوی زمین تأمین شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی افزود: در ۲۱ شهر در مراحل نهایی و ۶ شهر تا پایان مرداد جاری تعیین تکلیف و اقدامات لازم برای طراحی و سیر مراحل قانونی جهت واگذاری زمین های تامین شده به متقاضیان در حال انجام است.

وی همچنین تصریح کرد: افزون بر ۷۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی در راستای طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان خراسان رضوی در حال پرداخت به متقاضیان دارای شرایط است.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی متذکر شد: ۴۰ میلیون متر مربع زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در این استان تاکنون تامین شده که ۱۵ برابر اراضی مشابه مسکن مهر است.

وی یادآورشد: ۱۹۵ هزار واحد از مجموع ۳۹۱ هزار واحد مسکونی ابلاغی طرح نهضت ملی مسکن استان خراسان رضوی واحدهای حمایتی، ۵۶ هزار واحد مختص بافتهای فرسوده و ۷۵ هزار واحد خودمالکین و بقیه واحدها مسکن روستایی هستند.

داعی در خاتمه با اشاره به بافت‌های فرسوده خاطرنشان کرد: از ۵۶ هزار واحد سهمیه بافتهای فرسوده در طرح نهضت ملی مسکن تاکنون برای ۲۱ هزار و ۵۰۰ واحد پروانه صادر شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه