English

مدیر عملیات آتش نشانی شهرداری مشهد:

مهار حریق مهیب انبار بزرگ نگهداری لوازم یدکی در حومه مشهد

مدیر عملیات آتش نشانی شهرداری مشهد بیان کرد: مهار حریق مهیب انبار نگهداری لوازم بدنه خودرو با تلاش قریب به ۳۰ آتش نشان از ۸ ایستگاه به همراه ۱۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین انجام پذیرفت.

مهار حریق مهیب انبار بزرگ نگهداری لوازم یدکی در حومه مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آتشپاد سوم علی محمد کاظمی؛ مدیر منطقه اول عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری مشهد در سخنانی اظهار داشت: در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی یک سوله در بزرگراه پیامبراعظم (ص)، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان هشت ایستگاه را به محل اعلامی در روستای چاهشک اعزام کرد.

آتشپاد کاظمی در ادامه این سخنان اضافه کرد: همچنین ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۴،۳۰،۱۷،۷،۳۵.۵۳،۳۶،۵۰ را به محل اعلامی در  روستای چاهشک اعزام کرد.

مدیر منطقه اول عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری مشهد متذکر شد: مهار حریق مهیب این انبار نگهداری لوازم بدنه خودرو با تلاش قریب به ۳۰ آتش نشان از ۸ ایستگاه به همراه ۱۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین انجام پذیرفت.

 اطفای حریق

وی تاکید کرد: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، یک انبار هزار متری نگهداری قطعات یدکی مربوط به بدنه خودرو های سواری دچار حریق شده و آتش در حال گسترش به اطراف بود که آتشنشانان از چندین جهت ضمن مهار آتش سوزی از سرایت آن به منازل مجاور و یک انبار بزرگ مواد غذایی جلوگیری بعمل آوردند.

کاظمی خاطرنشان کرد: این انبار بزرگ فاقد بیمه آتش سوزی و هرگونه سیستم اعلام و اطفای حریق بوده است و خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و کارشناسان در حال بررسی علت دقیق وقوع آتش سوزی هستند.

 اطفای حریق

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه