English

نجات افراد از حریق یک مجتمع مسکونی در مشهد

مدیر منطقه پنجم عملیات سازمان آتش نشانی مشهد بیان کرد: نجاتگران و آتش نشانان به صورت همزمان ضمن نجات ۹ نفر از ساکنان گرفتار در دود و انتقال آن‌ها به مکان امن، اقدام به مهار حریق این منزل و جلوگیری از سرایت آتش به سایر منازل در این مجتمع کردند.

نجات افراد از حریق یک مجتمع مسکونی در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آتشپاد سوم امیر گندمکار مدیر منطقه پنجم عملیات سازمان آتش نشانی مشهد در خبری اطلاع داد: ۹ نفر از حریق یک مجتمع مسکونی در مشهد نجات یافتند و این حادثه دیشب یک مجتمع مسکونی چهار طبقه در بولوار شهید ستاری رخ داد که آتش نشانان از سه ایستگاه به محل  حادثه اعزام شدند.

آتشپاد گندمکار در ادامه اضافه کرد: منشا حادثه، آتش سوزی در اتاق خواب یک واحد مسکونی ۷۰ متری در طبقه اول این مجتمع مسکونی هشت واحدی  بود که دود ناشی از آتش سوزی در تمامی طبقات منتشر شده بود.

مدیر منطقه پنجم عملیات سازمان آتش نشانی مشهد تصریح کرد: نجاتگران و آتش نشانان به صورت همزمان ضمن نجات ۹ نفر از ساکنان گرفتار در دود و انتقال آن‌ها به مکان امن، اقدام به مهار حریق این منزل و جلوگیری از سرایت آتش به سایر منازل در این مجتمع کردند.

آتشپاد گندمکار در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد و گفت: در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و علت دقیق وقوع این حریق توسط کارشناسان آتش نشانی مشهد در دست بررسی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه