English

تولیت آستان قدس رضوی:

تأمین غذای سالم یکی از ارکان حفظ و ارتقا سلامت جامعه است

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: آستان قدس رضوی در فعالیت‌های اقتصادی به هیچ عنوان به دنبال کسب سود از هر راهی و به هر قیمتی نیست، بر اهمیت نقش غذای سالم در تأمین سلامت جامعه تأکید کرد.

تأمین غذای سالم یکی از ارکان حفظ و ارتقا سلامت جامعه است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی؛ تولیت آستان قدس رضوی اظهار داشت: رویکرد آستان قدس رضوی در عرصه فعالیت‌‎های تولیدی رفع نیازهای کشور و در عرصه مواد غذایی هدف تولید سالم‌ترین و باکیفیت‌ترین غذا برای مردم است.

حجت الاسلام مروی این سخنان را در آیین آغاز عملیات اجرایی توسعه مجتمع دامپروری کنه بیست رضوی مشهد ابراز داشت و افزود: تأمین غذای سالم یکی از ارکان حفظ و ارتقا سلامت جامعه بوده و این موضوع از نیازهای اولیه مردم است.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: از این رو آستان قدس رضوی به میزان توان و امکانات برای ارتقای تولید، شکستن انحصار و حفظ استقلال غذایی کشور تلاش و در این حوزه سرمایه گذاری خواهد کرد.

وی گفت: تأمین غذای سالم یکی از ارکان حفظ و ارتقا سلامت جامعه بوده و این موضوع از نیازهای اولیه مردم است؛ از این رو آستان قدس رضوی به میزان توان و امکانات برای ارتقای تولید، شکستن انحصار و حفظ استقلال غذایی کشور تلاش و در این حوزه سرمایه گذاری خواهد کرد.

حجت الاسلام مروی متذکر شد: انحصاری بودن برخی تولیدات برای مصرف کنندگان دارای مضرات است و وجود انحصار در هر بخشی موجب می‌شود قیمت بازار در دست تعداد محدودی تولیدکننده قرار بگیرد، از این رو برای شکستن انحصار به ویژه در حوزه مواد غذایی تلاش خواهیم کرد.

تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: صنعت لبنیات برای کشور دارای اهمیت زیادی است و از گذشته آستان قدس رضوی سرمایه‌ گذاری‌های مناسبی را در حوزه لبنیات انجام داده اما ظرفیت سرمایه‌گذاری برای این حوزه بسیار بیشتر از این‌ها است.

وی اضافه کرد:  نیاز کشور به مواد لبنی و غذایی بسیار زیاد و زمینه صادرات نیز مناسب است، بنابراین تلاش می شود با استفاده از متخصصان داخلی و سرمایه‌گذاری‌ در این زمینه گامی مؤثر در رشد و رونق تولید که سال‌هاست مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است برداریم.

تولیت آستان قدس رضوی یادآورشد: پیش بینی می‌شود با اجرایی شدن طرح توسعه مجتمع دامپروری کنه بیست رضوی در آینده نزدیک ظرفیت تولید شرکت دامپروری و لبنی آستان قدس حدود ۶۰ درصد افزایش یابد.

حجت الاسلام و المسلمین مروی خاطرنشان کرد: آستان قدس رضوی در فعالیت‌های اقتصادی به هیچ عنوان به دنبال کسب سود از هر راهی و به هر قیمتی نیست، بر اهمیت نقش غذای سالم در تأمین سلامت جامعه تأکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه