English

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی:

تعاون روستایی خراسان رضوی۲۰ میلیون لیتر مواد سوختی توزیع کرد

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی بیان کرد: در تمامی جایگاه های سوخت شبکه، استانداردسازی بر اساس شاخص های شرکت پخش فرآورده های نفتی انجام گرفته یا در حال انجام است و این مهم به تمامی شرکت های دارای جایگاه های سوخت تاکید جدی شده است.

تعاون روستایی خراسان رضوی۲۰ میلیون لیتر مواد سوختی توزیع کرد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آرش آوان؛ مدیر تعاون روستایی استان خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: ۲۰ میلیون لیتر مواد سوختی به همت شبکه تحت نظارت تعاون روستایی بین روستائیان خراسان رضوی با هدف حمایت از آنان از ابتدای امسال تا کنون توزیع شد.

آرش آوان تصریح کرد: شبکه تعاونی های روستایی استان در فصل اول سال جاری موفق به تامین و توزیع این میزان سوخت و فرآورده های نفتی شامل بنزین، نفت گاز و نفت سفید در جایگاه های توزیع فرآورده های نفتی خود در روستاها شده است.

مدیر تعاون روستایی استان خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: با توجه به گازرسانی به اکثر روستاها، عمده این مقدار توزیع ، مربوط به بنزین و نفت گاز است.

وی اظهار داشت: در تمامی جایگاه های سوخت شبکه، استانداردسازی بر اساس شاخص های شرکت پخش فرآورده های نفتی انجام گرفته یا در حال انجام است و این مهم به تمامی شرکت های دارای جایگاه های سوخت تاکید جدی شده است.

آوان متذکر شد: از جمله خدماتی که به روستائیان ارائه می‌شود نیز طی مدت گذشته از سال جاری همچنین افزون بر۳۱ هزار تن آرد به عنوان یک کالای ضروری و مهم بین روستائیان استان توزیع شده است.

مدیر تعاون روستایی استان خراسان رضوی افزود: توزیع دقیق و شفاف آرد در خصوص تصمیم سامانه‌ای شدن فرایند حمل و توزیع آرد در استان اهمیت زیادی دارد و جلسات آموزشی آشنایی با سامانه توزیع عادلانه آرد روستایی در استان برگزار شده و کارشناسان در حال بررسی وضعیت امکانات این سامانه با توجه به وضعیت توزیع آرد در استان هستند.

آوان در خاتمه تاکید کرد: خراسان رضوی با فعالیت ۶۸۲ تشکل ذیل شبکه تعاون روستایی این استان و در بخش کشاورزی و بخش‌های مربوط به آن رتبه نخست کشور را در این زمینه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه