English

روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی:

فعالیت پایگاه های اهدای خون خراسان رضوی در تاسوعا و عاشورا

روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی بیان کرد: سه پایگاه اهدای خون امام رضا (ع)، امید و ساختمان شورای شهر مشهد و ۶ پایگاه تابعه در شهرستان‌های سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، گناباد، قوچان و کاشمر فعال هستند.

فعالیت پایگاه های اهدای خون خراسان رضوی در تاسوعا و عاشورا

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد شریف الحسینی؛ مسئول اداره روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی اعلام کرد: حدود ۹ پایگاه اهدای خون شامل سه پایگاه در مشهد و ۶ پایگاه در شهرستان‌های خراسان رضوی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی فعال هستند.

شریف الحسینی ادامه داد: در این ایام سه پایگاه اهدای خون امام رضا (ع)، امید و ساختمان شورای شهر مشهد و ۶ پایگاه تابعه در شهرستان‌های سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، گناباد، قوچان و کاشمر پذیرای متقاضیان اهدای خون هستند.

وی اضهارداشت: سه پایگاه اهدای خون مشهد در دو شیفت کاری از ساعت هشت صبح تا ۱۳ و ۱۵ تا ۱۹ آماده خدمات رسانی به مجاوران و زائران رضوی و عزاداران حسینی هستند و پایگاه‌های اهدای خون شهرستان‌های سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، گناباد، قوچان و کاشمر نیز در شیفت صبح و از ساعت هشت صبح تا ۱۳ روز‌های تاسوعا و عاشورا دایر هستند.

شریف الحسینی ابراز داشت: هم اکنون وضعیت ذخایر خونی استان خراسان رضوی در وضعیت آبی رنگ (ذخایر بین ۶ تا هشت روز) قرار دارد و نیازمند مراجعه تمامی گروه‌های خونی به ویژه گروه‌های خونی منفی است.

وی گفت: از مجاوران و زائران رضوی دعوت می‌شود تا در ایام تاسوعا و عاشورا و یا روز‌های پس از آن در پویش نذر خون با شعار اهدای خون، فرهنگ حسینی و نذر عاشقان شرکت کنند.

شریف الحسینی یادآور شد: هم‌اکنون ۱۳ پایگاه انتقال خون در مشهد و دیگر شهر‌های خراسان رضوی فعالیت دارند که از این تعداد ۶ پایگاه امام رضا (ع)، شهید سلیمانی، شهید کریمی، سناباد، امید و مهر در مشهد و پنج پایگاه در شهر‌های سبزوار، تربت‌حیدریه، نیشابور، قوچان و گناباد استقرار دارند و ۲ مرکز اهدای خون نیز در شهرستان‌های تربت‌جام و کاشمر فعال است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه