English

امام جمعه شیراز:

دشمنان آرزوی تضیف اسلام را به گور خواهند برد

آیت الله دژکام با بیان اینکه کینه اندوزی و بی احترامی به قرآن و اسلام برای آن‌ها نفعی نخواهد داشت، گفت: با این اقدام زشت، امت اسلامی دوباره دشمنان خود را می‌شناسد و دشمنان آرزوی تضیف اسلام را به گور خواهند برد.

دشمنان آرزوی تضیف اسلام را به گور خواهند برد

به گزارش خبرگزاری موج فارس، آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس در خطبه‌های نماز جمعه شیراز گفت: امسال به جبران دو سالی که بیماری کرونا مردم را محدود کرده بود در گوشه ‌گوشه شهر شیراز حرم سوم اهل بیت(ع) می بینیم که حرکت‌های دسته‌جات عزاداری شکل می‌گیرد و سوای حرم مطهر که همیشه مرکز برکت و رحمت است اما گوشه گوشه شهر از شرق تا غرب در هر محله و کوچه‌ای دسته‌جات مختلف حرکت می‌کند.

آیت الله دژکام با بیام اینکه این عشق و ارادت مردم فارس به عزیز زهرا همیشه بوده و خواهد بود و اسلام را بیمه می‌کند، افزود: باید دست همه جوانان و نوجوان که اینگونه عشق خود را نشان میدهند را بوسید.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به تاسوعا و عاشورای حسینی در روز پنج شنبه و جمعه هفته آینده، گفت: روز تاسوعا و عاشورا فرصت تجدید عهد با حضرت ابوالفضل العباس (ع) و امام حسین (ع) است و باید به صورت ویژه به آن پرداخت.

امام جمعه شیراز در بخش دیگری از سخنان خود به هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد اشاره کرد و گفت: برخی از نادانان با بی سلیقگی و با حمایت دولت سوئد به کلام الله مجید بی احترامی کردند که این کینه دوباره دشمنان، جسارت و بی ادبی نسبت به قرآن کریم است.

آیت الله دژکام با بیان اینکه این کینه اندوزی و بی احترامی به قرآن و اسلام برای آن‌ها نفعی نخواهد داشت، افزود: با این اقدام زشت، امت اسلامی دوباره دشمنان خود را می‌شناسد و دشمنان آرزوی تضیف اسلام را به گور خواهند برد.

نماینده ولی فقیه در فارس خطاب به دشمنان اسلام همچون آمریکا و اسرائیل گفت: اگر میخواهید به این دسیسه‌ها ادامه دهید بدانید که دوران آمریکا و اسراییل در جهان تمام شده است و این امت و ملتی که عزتش در مشت‌های گره خورده است آن را به رخ جهانیان می‌کشد.

او در پایان یاداور شد: در آخر سخنم اشاره کوتاهی دارم به روز نماز جمعه که پنجشنبه آینده سالروز برگزاری اولین نماز جمعه به امامت آیت‌الله طالقانی است و این روز را بایستی قدر بدانیم.

آنهایی که یادشان است همین جایی که نشسته‌اید ۳۰ سال پیش میدان بوده است و فرض کنید حرم از آن قسمت چقدر جا می‌شود و اکنون چقدر جا می‌شود؟می بینید نماز خوان‌های آن زمان در آن قسمت جا می‌شدند و دار الزهد هم بعد ساخته شد و ما بودیم و یک صف که روبه‌روی ضریح مطهر است.این توسعه برای چه ایجاد شد؟ قبل از انقلاب هم نماز جمعه در شیراز برگزار می‌شد اما عده آنها چقدر بود؟رضوان خدا بر همه که نماز را اقامه کردند اما جمعیت ما بعد از انقلاب تقریبا ۲.۵ برابر شده است و جمعیت نمازگزار از ۵۰ و ۱۰۰ برابر بیشتر است و این یعنی موفقیت انقلاب اسلامی و یعنی ملت ایران در دهن کسانی زد که می‌گفتند دوره خداباوری تمام شده است.این عظمت را شما آفریدید، قدر بدانیم و دنبال کنیم تا هر روز این عزت، عظمت و سربلندی بیشتر شود.

نماز جمعه شیراز

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه