English

فرمانده انتظامی نیشابور:

دستگیری متهمان آدم‌ربایی در نیشابور

فرمانده انتظامی نیشابور بیان کرد: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد افرادی با تهدید وارد خانه مسکونی شده و پس از تخریب خودروی سمند، مرد ۴۴ ساله را با خودروی سواری خود برده‌اند.

دستگیری متهمان  آدم‌ربایی در نیشابور

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ حسین احمدی؛ فرمانده انتظامی نیشابور در خبری اعلام کرد: عملیات ضربتی رهایی گروگان و دستگیری ۴ متهم در کمتر از ۲۴ ساعت در نیشابور انجام شد.

سرهنگ احمدی در ادامه افزود: ساعت ۳ و ۱۴ دقیقه بامداد یکم مردادماه گزارشی مبنی بر آدم‌ربایی در یکی از خیابان‌های نیشابور به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و دستورات ویژه برای بررسی موضوع به پلیس آگاهی صادر شد. 

فرمانده انتظامی نیشابور متذکر شد: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد افرادی با تهدید وارد خانه مسکونی شده و پس از تخریب خودروی سمند، مرد ۴۴ ساله را با خودروی سواری خود برده‌اند.

وی همچنین با اشاره به نیت آنان اضافه کرد: عاملان آدم‌ربایی درخواست یک میلیارد تومان وجه نقد از خانواده گروگان داشتند که به دلیل حساسیت پرونده، اتاق ویژه عملیات تشکیل شد.

سرهنگ احمدی اظهار داشت: تحقیقات بعدی پلیس حاکی از آن بود متهمان اختلافات قبلی با گروگان خود داشته‌اند و با ردزنی‌های گسترده دریافتند آدم‌ربایان از شهرستان نیشابور متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی نیشابور تاکید کرد: با اقدام‌های اطلاعاتی مخفیگاه متهمان در یکی از روستاهای شهرستان‌های خراسان رضوی شناسایی شد؛ با هماهنگی مرجع قضایی ۴ متهم دستگیر و فرد ربوده شده رها و به آغوش خانواده بازگشت.

وی یادآور شد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه بی‌سیم دستی، یک دستگاه لپ تاپ، یک دستگاه عیار سنج سنگ‌های قیمتی، یک دستگاه قطب نما  کشف و خودرو سواری ساینا  توقیف شد.

سرهنگ احمدی در خاتمه خاطرنشان کرد: ضمن تقدیر از حمایت‌های دستگاه قضایی و سرعت عمل کارآگاهان پلیس آگاهی نیشابور همچنان تحقیقات از متهمان با دستورات تخصصی مرجع قضائی ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه