English

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی:

پیش بینی روند افزایش دما در خراسان رضوی

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: این افزایش دما نسبی خواهد بود و بیشتر مناطق خراسان رضوی را تحت تاثیر قرار می‌دهد و همچنین روند افزایشی دما تا اواسط هفته جاری ادامه خواهد داشت.

پیش بینی روند افزایش دما در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی اثمری؛ کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: دمای هوا ی استان که چند روزی خنک تر شده بود دوباره از فردا روند افزایشی به خود می‌گیرد.

اثمری در ادامه گفت: این افزایش دما نسبی خواهد بود و بیشتر مناطق خراسان رضوی را تحت تاثیر قرار می‌دهد و همچنین روند افزایشی دما تا اواسط هفته جاری ادامه خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: همچنین در این مدت وزش باد، پدیده غالب در نواحی شرقی و جنوبی خراسان رضوی است که بروز خسارت و کاهش کیفیت هوا در مناطق باد خیز دور از انتظار نخواهد بود.

وی متذکر شد: در شبانه روز گذشته، فریمان با ۱۶ و بردسکن با ۳۹ درجه سلسیوس به ترتیب خنک ترین و گرم‌ترین شهرستان های استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۲۳ و ۳۲ درجه را به ثبت رسانده است.

اثمری با اشاره به دمای کنونی هوای مشهد یادآور شد: دمای کنونی کلانشهر مشهد ۲۹ درجه سلسیوس است که بنا بر تحلیل نقشه های هواشناسی دمای این کلانشهر امروز تا ۳۴ درجه افزایش می‌یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه