English

تولیت آستان قدس رضوی:

سپاه بازوی توانمند انقلاب و نظام اسلامی است

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: فداکاری، شهادت‌طلبی و حضور به‌هنگام در میدان از ویژگی‌های سپاه پاسداران است و ولایتمداری از ویژگی‌های بارز و عنایات الهی به سپاه پاسداران بوده است.

سپاه بازوی توانمند انقلاب و نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی؛ تولیت آستان قدس رضوی عنوان کرد: اگرچه سپاه پیشرفت‌ها و دستاوردهای اعجاب‌انگیزی در حوزه‎‌های علمی و توانمندی‌های دفاعی و نظامی داشته است، اما به وضعیت موجود نباید بسنده کرد و هیچگاه نباید تحول‌گرایی، تحول‌آفرینی و تلاش برای پیشرفت در سپاه متوقف شود.

حجت‌الاسلام مروی افزود: انقلاب اسلامی مصداق تحقق و عینیت بخشیدن به غدیر در عصر حاضر است و جریان پاک و نورانی سپاه پاسداران در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌های گوناگون خوش درخشیده و از امتحانات مختلف سربلند بیرون آمده است.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: فداکاری، شهادت‌طلبی و حضور به‌هنگام در میدان از ویژگی‌های سپاه پاسداران است و ولایتمداری از ویژگی‌های بارز و عنایات الهی به سپاه پاسداران بوده، به طوری‌که سپاه در حقیقت پاسدار غدیر است و سربازی انقلاب، اسلام و ولایت را با مجاهدت‌های خویش در صحنه‌های مختلف و با خون خود به اثبات رسانده است.

وی گفت: سپاه بازوی توانمند انقلاب و نظام اسلامی است و پیشرفت‌های علمی و فناورانه این نیرو، نسبت به اهمیت ادامه‌ حفظ شتاب علمی سپاه و علم و دانش تأثیر غیر قابل انکاری در ایجاد اقتدار دارد، لذا برای کسب هرچه بیشتر پیشرفت‌های علمی و فناورانه باید طمع ورزید و به وضعیت موجود قانع نبود.

حجت‌الاسلام مروی همچنین متذکر شد: اگرچه سپاه پیشرفت‌ها و دستاوردهای اعجاب‌انگیزی در حوزه‎‌های علمی و توانمندی‌های دفاعی و نظامی داشته است، اما به وضعیت موجود نباید بسنده کرد و هیچگاه نباید تحول‌گرایی، تحول‌آفرینی و تلاش برای پیشرفت در سپاه متوقف شود.

تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: عدم ورود سپاه پاسداران به مسائل جناحی و جریانات سیاسی به عنوان یک اصل و دستورالعمل تخطی‌ناپذیر مورد تأکید رهبر معظم است و وظیفه سپاه دفاع از کیان اسلام، انقلاب، ملت، استقلال و تمامیت ارضی ایران اسلامی است و کسی که می‌خواهد از این مقدسات دفاع کند، باید فوق جناح‌بندی‌های سیاسی باشد و نباید خود را به جریانات و گروه‌های سیاسی محدود کند.

وی ابراز داشت: سرلوحه قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب اهمیت دارد و هر کدام از ما باید خود را مخاطب اصلی سخنان مقام معظم رهبری بدانیم و این رهنمودها، هشدارها و نقشه‌ راه‌های بیان شده از سمت معظم له را به جامعه منتقل کنیم. همچنین نباید با فرمایشات رهبری گزینشی برخورد و آن‌ها را درجه‌بندی کرد.

حجت‌الاسلام مروی خاطرنشان کرد: تاکید بر اهمیت جهاد تبیین ، نفوذ، پرهیز از زخارف دنیوی، دشمن‌شناسی و رعایت اخلاق داریم و مردم سرمایه اصلی نظام مقدس اسلامی هستند، از این رو باید احساس کنند که سپاه پاسداران دوستدار و خادم آنهاست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه