English

فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

نیروی انتظامی، تجسمی عینی از مجاهدت است

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: نیروی انتظامی در کنار دیگر نیروهای مسلح، امنیتی و بسیج، تجسمی عینی از مجاهدت را به نمایش گذاشت و در شرایطی که تلاش دشمنان ناآرام جلوه دادن اوضاع کشور بود.

نیروی انتظامی، تجسمی عینی از مجاهدت است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سردار محمدکاظم تقوی؛ فرمانده انتظامی خراسان رضوی در سخنانی اعلام کرد: نیروی انتظامی با تصمیمات درست و هوشمندانه توطئه معاندان و دشمنان در اغتشاشات سال گذشته را بی‌اثر و نقش بر آب کرد.

سردار تقوی این سخنان را در آیین معارفه فرمانده انتظامی شهرستان ششتمد ابراز داشت و ادامه داد: نیروی انتظامی در کنار دیگر نیروهای مسلح، امنیتی و بسیج، تجسمی عینی از مجاهدت را به نمایش گذاشت و در شرایطی که تلاش دشمنان ناآرام جلوه دادن اوضاع کشور بود.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تاکید کرد: عملکرد به‌ موقع، مناسب و هوشمندانه نیروی انتظامی دشمن را ناکام گذاشت و به منظور ارائه خدمات مطلوب تر، ساخت منازل سازمانی برای نیروهای انتظامی در شهرستان تازه تاسیس ششتمد ضرورت دارد.

وی همچنین تصریح کرد: یکی از مهم ترین برنامه‌های فرماندهی انتظامی ارتقای معیشت پرسنل است که ایجاد منازل سازمانی از اولویت های این بخش است، چرا که حضور نداشتن ارکان انتظامی در منطقه می تواند به روند کاری و خدمتی آنان آسیب بزند و این موضوع پذیرفتنی نیست.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی متذکر شد: مسوولان شهرستان و شورای اسلامی شهر نسبت به تامین زمین مناسب در این خصوص اقدام کنند تا کار ساخت سریع‌تر منازل مزبور توسط این نهاد آغاز شود.

سردار تقوی در خاتمه خاطرنشان کرد: شهرستان ششتمد در مسیر جاده ترانزیتی سبزوار - بردسکن و مسیر زائران امام رضا (ع) قرار دارد که با حضور پلیس، احساس آرامش بیشتری به ساکنان، مسافران و زائران منتقل می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه