English

فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

دشمن باید بداند هیچ حرکت آنها بی‌پاسخ نخواهند ماند

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: نیروی انتظامی ‌در میدان از هیچ موضوعی نمی‌گذرد و مقتدرانه در کف میدان حضور دارد و قطعا با برهم‌زنندگان امینت مردم برخورد قاطع خواهیم داشت.

دشمن باید بداند هیچ حرکت آنها بی‌پاسخ نخواهند ماند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار محمدکاظم تقوی؛ فرمانده انتظامی خراسان رضوی در سخنانی ابراز داشت: در آستانه ۷ تیر باید از شهید بهشتی یاد کنیم و هفته قوه قضاییه را گرامی بداریم و سربازی امام زمان(عج) را به همه ما توفیق دهد.

سردار تقوی این سخنان را در مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی گناباد عنوان کرد و افزود: گناباد از دیرباز مرکز تمدن بوده و تاریخ در آثار به جای مانده از آن مانند قنات قصبه گواه این موضوع و مردم ولایتمدار گناباد با بیش از ۳۲۰ شهید که ۲۰ شهید نیروی انتظامی جزئی از آن است نماد آن است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: نیروی انتظامی ‌در میدان از هیچ موضوعی نمی‌گذرد و مقتدرانه در کف میدان حضور دارد و قطعا با برهم‌زنندگان امینت مردم برخورد قاطع خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: باید یادی از شهدای گمنامی کنیم که در روشناوند شهید شدند و سال گذشته نیز در راستای قاچاق سوخت شهیدی در نیروی انتظامی گناباد تقدیم کرد و در سال گذشته در جنگ ترکیبی دشمن بیش از ۱۲۰ روز شبانه‌روزی با همه شرایط موجود مقاومت کردیم.

سردار تقوی متذکر شد: در شرایطی که عملیات روانی سخت‌ترین مبارزه ما بود در آن شرایط باید با معاندین در میدان و هم عملیات روانی را خنثی می‌کردیم و همچنین در خیابانها با قشری مواجه بودیم که قبلا کمتر در کف خیابان بودند و دلیل آن همان ورود اینترنت و ایجاد شبهات بود.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی تاکید کرد: پس از سه سال از کرونا و همه تلاش عزیزان دشمن به خوبی دریافته بود محدودیت‌های کرونا خیلی از موضوعات را تحت شعاع قرار داده و ما در داخل به فکر درمان و مقابله با کرونا بودیم و اینترنت وارد خانه‌ها شده بود که عواقب آن قشر زیادی را درگیر کرد.

وی اذعان داشت: رهبری نیروی انتظامی را ستون استوار امنیت تلقی کردند ما که درگیر بودیم برخی موضوعات را کمتر می‌دیدیم و این بیان تکلیف ما را سنگین تر کرد و مقام فرماندهی کل قوا این ماموریت را به ما داد که باید این ماموریت را تا جان در بدن داریم به سرانجام برسانیم.

سردار تقوی یادآور شد: دشمن باید بداند هیچ حرکت آنها بی‌پاسخ نخواهند ماند و در دایره ماموریت نیروی انتظامی نمی‌توان به تنهایی موفقیت داشت و در حوادث اخیر با پشتوانه مردم و همراهی خانواده شهدا و حمایت برنامه‌های مسئولان باعث خنثی شدن این موضوع شدیم.

فرمانده ‌انتظامی خراسان رضوی در ادامه گفت: حمایت شورای تامین و تصمیمات درست باعث شد در کف خیابان پیروز شویم، امروز اگر نیروی انتظامی را در صف اول تهاجم دشمن تلقی کنیم در سبد وظایف ما کمک مسئولان می‌تواند بیشترین مهم در ایجاد امنیت را داشته باشد.

وی افزود: گروهی قرار بود فضای تدین و امنیت این شهر را آلوده کنند و با تدابیر شورای تامین اقدامات مناسب انجام شد و عمل کردند و نتوانستند برنامه خود را عملیاتی کنند و در گناباد به لحاظ یکسری مسائل هوشیاری زیادی باید داشت.

سردار تقوی در خاتمه تصریح کرد: رفت آمد برخی افراد از سرویس های خارجی نیاز به دقت بیشتری دارد و گناباد مسیر ورود زائران به استان و از سویی مسیر تردد استان های جنوبی است که باید از این شهر عبور کنند لذا باید امنیت افراد در این مسیر تامین شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه