English

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی:

اولویت شرکت شهرک‌های صنعتی استان، بازارهای بین الملل است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی بیان کرد: ظرفیت‌های زیادی در بازارهای بین الملل وجود دارد که شناسایی آن برای واحدهای تولیدی دشوار است و شهرک‌های صنعتی ایران تلاش می‌کند با برنامه ریزی آنها را شناسایی کند.

اولویت شرکت شهرک‌های صنعتی استان، بازارهای بین الملل است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، جعفر فرشچی طوسی؛ مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در سخنانی ابراز داشت: تاکنون ۹ کنسرسیوم صادراتی در خراسان رضوی تشکیل شده است که تا پایان خرداد ماه امسال ۴۲۷ میلیون و ۳۱۵ هزار یورو صادرات کرده اند.

فرشچی طوسی این سخنان را در حاشیه وبینار و نشست تخصصی بین المللی شرق کشور با محوریت معرفی ظرفیت‌های تجاری کشورهای کنیا و مالزی عنوان کرد و افزود: یکی از رسالتهای این شرکت، توانمندسازی صنایع کوچک در کشور است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در ادامه گفت: در همین راستا شناخت بازارهای بین الملل بویژه بازارهای سرمایه گذاری و صادرات محور جنوب شرقی آسیا و در کشورهای آفریقایی در اولویت قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: ظرفیت‌های زیادی در بازارهای بین الملل وجود دارد که شناسایی آن برای واحدهای تولیدی دشوار است لذا سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تلاش می‌کند با برنامه ریزی حول محور شناسایی ظرفیت‌های سرمایه گذاری در کشورهای آسیایی و آفریقایی بویژه مالزی و کنیا، معرفی آن به تجار و تولیدکنندگان بویژه کارآفرینان زن است.

فرشچی طوسی متذکر شد: با توجه به اهمیت مساعدت به واحدهای صنعتی در راستای صادرات محصولات تولیدی، شرکت‌های مشاوره مدیریت صادرات مستقر در مرکز خدمات فناوری کسب و کار به واحدهای تولیدی خدمات مشاوره‌ای و نرم افزاری ارائه می‌دهند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی تاکید کرد: تاکنون نیز ۱۱ قرارداد بین واحدهای کوچک صنعتی استان با شرکتهای مدیریت صادرات منعقد شده که از این محل یک میلیارد و ۳۸۱ میلیون و ۴۲۷ یورو صادرات کالا داشته اند.

وی در ادامه یادآور شد: در راستای توسعه بازار واحدهای صنعتی خراسان رضوی ۱۰ استاندارد داخلی و خارجی گرفته شده و پنج مورد مطالعات امکان سنجی طرح‌های جذب سرمایه گذاری خارجی انجام گرفته است.

فرشچی طوسی خاطرنشان کرد: خدمات دیگری نیز در حوزه مدیریت صادرات و واردات، کمک به ثبت برند داخلی و بین المللی و همچنین صدور بیمه نامه‌های صادراتی و ضمانت نامه‌های صادراتی انجام می‌شود تا به حفظ جایگاه خراسان رضوی در صادرات کمک ارزنده‌ای شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه