English

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی:

وزش باد و پدیده گرد و خاک در خراسان رضوی

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: وزش باد روز گذشته در شهرستانهای سبزوار، تربت حیدریه و سرخس شدت زیادی یافت که در این میان سرخس با ۷۳ کیلومتر در ساعت، بیشترین میزان وزش باد را داشته است.

وزش باد و پدیده گرد و خاک در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آذر رضایی پور؛ کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: وزش باد از روز گذشته در بیشتر نقاط استان شدت گرفته است که این پدیده موجب بروز گرد و خاک در مناطق غربی و شرقی استان شده است.

رضایی پور همچنین در ادامه این خبر اضافه کرد: وزش باد روز گذشته در شهرستانهای سبزوار، تربت حیدریه و سرخس شدت زیادی یافت که در این میان سرخس با ۷۳ کیلومتر در ساعت، بیشترین میزان وزش باد را داشته است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: وزش باد موجب بروز گرد و خاک ، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا در مناطق مختلف خراسان رضوی شد و در برخی از مناطق نیز خساراتی جزیی بر جای گذاشت.

وی در ادامه این اطلاع رسانی با اشاره به جریان کم فشار و کاهش دما در استان ابراز داشت: هم اکنون آسمان در بیشتر نقاط استان صاف تا کمی ابری است و تا پایان هفته روند کند کاهش دما نیز در خراسان رضوی ادامه دارد.

رضایی پور در خاتمه گفت: در شبانه روز گذشته، فریمان با ۱۸ و مه ولات با ۴۳ درجه سلسیوس به ترتیب خنک ترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۲۲ تا ۳۴ درجه را به ثبت رسانده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه