English

رییس سازمان نهضت سوادآموزی:

فعالیت کارگاه‌های مهارتی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است

رییس سازمان نهضت سوادآموزی بیان کرد: برنامه ریزی کارگاه‌های حرفه‌ای متناسب با شرایط و نیاز منطقه منجر به اشتغالزایی برای سوادآموزان که اکثرآن‌ها از اقشار آسیب‌پذیر جامعه هستند، می‌شود.

فعالیت کارگاه‌های مهارتی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علیرضا عبدی؛ رییس سازمان نهضت سوادآموزی در سخنانی اظهار کرد: مراکز یادگیری محلی، ظرفیت مناسبی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی از طریق برگزاری کارگاه‌های مهارتی و حرفه‌ای دارند.

عبدی در این سخنان را در سفر به استان خراسان رضوی و بازدید از تنها مرکز یادگیری محلی سوادآموزی استان در ناحیه یک ابراز کرد و افزود: برنامه ریزی کارگاه‌های حرفه‌ای متناسب با شرایط و نیاز منطقه در مراکز یادگیری محلی منجر به اشتغالزایی برای سوادآموزان که اکثرآن‌ها از اقشار آسیب‌پذیر جامعه هستند، می‌شود.

رییس سازمان نهضت سوادآموزی تصریح کرد: هدف اصلی ما، در نهضت سوادآموزی این است که در کمترین زمان ممکن و تا پایان دولت سیزدهم، بی‌سوادی پایه تمام شود و به سمت تعریف جدیدی از سواد و سوادهای مهارتی پیش برویم.

وی همچنین متذکر شد: یکی از بهترین مکان‌هایی که می‌شود به تلفیق سواد و مهارت کمک کند، مراکز تربیتی و رشد محلی می‌باشد که باید با باز طراحی جدید، این مراکز محلی را توسعه دهیم.

عبدی یادآور شد: از زحمات مدیر و آموزش دهندگان مرکز یادگیری محلی نرجس قدردانی می کنیم و بر تقویت آموزش مسائل فرهنگی متناسب با شرایط روز جامعه تاکید و آموزش مهارت‌های زندگی و حقوق شهروندی در کنار سواد پایه از آسیب پذیری افراد کم‌سواد و بی‌سواد می‌کاهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه