English

مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف:

بررسی و انعقاد ۵۶ طرح تحقیقاتی پژوهشگران کشور در مجتمع سنگان خواف

مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف بیان کرد: از مجموع ۱۰۰ طرح پژوهشی ارسالی از محققان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و تحقیقاتی کشور به این مجتمع طی ۲ سال گذشته ۳۶ طرح تاکنون به اتمام رسیده و ۶۴ طرح طی امسال در حال انعقاد قرارداد است.

بررسی و انعقاد ۵۶ طرح تحقیقاتی پژوهشگران کشور در مجتمع سنگان خواف

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد گل محمدی؛ مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف در خبری اعلام کرد: ۵۶ طرح تحقیقاتی پژوهشگران کشور با محوریت مسائل مرتبط با معادن در این مجتمع در حال بررسی و انعقاد قرارداد و هشت طرح نیز در دست اجراست.

گل محمدی در ادامه اضافه کرد: این طرحها در زمینه های اکتشاف، بهره وری و استخراج، محیط زیست و آب و فرآوری معادن است و از مجموع ۱۰۰ طرح پژوهشی ارسالی از محققان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و تحقیقاتی کشور به این مجتمع طی ۲ سال گذشته ۳۶ طرح تاکنون به اتمام رسیده و ۶۴ طرح طی امسال در حال انعقاد قرارداد بررسی و اجراست.

مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف متذکر شد: بهره گیری از طرحهای تحقیقاتی به عنوان مولفه مهم توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های معدنکاری رویکرد خاص فعالیت‌های مجتمع سنگ آهن سنگان خواف طی امسال است.

وی گفت: مشارکت در توسعه زیرساخت‌های این شهرستان از دیگر اقدامات در دست انجام مجتمع سنگان خواف است و از جمله این فعالیت‌ها مشارکت با سرمایه گذاران منطقه و وزارت راه و شهرسازی در احداث باند دوم جاده سنگان - خواف - تربت حیدریه به طول ۱۴۳ کیلومتر است.

گل محمدی ابراز داشت: از این میزان ۲۱ کیلومتر حدفاصل خواف به شهر سلامی با مشارکت سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و وزارت راه و شهرسازی احداث شده و در حال بهره برداری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه