English

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی:

افزایش دمای هوای بالای ۴۰ درجه در کلانشهر مشهد

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: دمای کنونی هوای مشهد ۳۳ درجه است که بنا بر پیش بینی ها، روند افزایشی دما در این کلانشهر و سایر نقاط خراسان رضوی ادامه خواهد داشت.

افزایش دمای هوای بالای ۴۰ درجه در کلانشهر مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا عنایتی؛ کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: با ادامه افزایش گرمای هوا، دمای هوا در شهر مشهد برای نخستین بار در امسال از مرز ۴۰ درجه عبور می کند.

عنایتی همچنین در ادامه این خبر اظهار داشت: دمای کلانشهر مشهد امروز در گرمترین ساعات به ۳۸ درجه سلسیوس می رسد که باتوجه به مدل های هواشناسی، گرمترین روز از ابتدای امسال است.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: دمای کنونی هوای مشهد ۳۳ درجه است که بنا بر پیش بینی ها، روند افزایشی دما در این کلانشهر و سایر نقاط خراسان رضوی ادامه خواهد داشت.

وی متذکر شد: طی شبانه روز گذشته، فریمان با ۱۶ و مه ولات با ۴۳ درجه سلسیوس به ترتیب خنکترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و کلانشهر مشهد نیز در خنکترین ساعات دمای ۲۳ درجه را به ثبت رسانده است.

عنایتی یادآور شد: همچنین وزش باد، پدیده غالب نقاط مختلف خراسان رضوی خواهد بود و شدت آن در نواحی غربی و بادخیز استان بیشتر خواهد بود که احتمال بروز خسارت و گرد و خاک در این نواحی دور از انتظار نیست و روز گذشته، شهرستان سبزوار با ۶۱ کیلومتر در ساعت بیشترین سرعت وزش باد را به ثبت رساند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه