English

رییس هیات شنای خراسان رضوی:

افزایش ۱۵ برابری نرخ‌نامه قیمت استخر‌ها در خراسان رضوی

رییس هیات شنای خراسان رضوی بیان کرد: سال‌های گذشته دست و بال هیات شنای خراسان رضوی باز بود و اجاره‌بهایی بابت استخر‌ها پرداخت نمی‌کرد، اما امسال قیمت استخر‌هایی که دست هیات شنای استان بوده نسبت به سال گذشته ۱۵ برابر شده است.

افزایش ۱۵ برابری نرخ‌نامه قیمت استخر‌ها در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسین گرایلی؛ رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی خراسان رضوی در سخنانی اظهار کرد: امسال با توجه به نرخ‌نامه جدیدی که از سوی وزارت ورزش اعلام شده، قیمت استخر‌هایی که در اختیار هیات شنای استان بوده نسبت به سال گذشته ۱۵ برابر شده است.

گرایلی افزود: با توجه به اینکه مسئول انجمن شنا ی آموزش‌وپرورش استان هستم از ظرفیت استخر‌های آموزش و پرورش می‌توانیم استفاده کنیم و از سوی دیگر ۱۷ مدرسه شنا مجوزدار داریم که از همه آنان درخواست داشته‌ایم برنامه‌های آموزشی خود را مطابق برنامه فدراسیون و هیات شنای استان جلو ببرند.

رییس هیات شنای خراسان رضوی ادامه داد: استخر‌های هیات شنا نیز به طور مرتب در حال استعدادیابی است و یکسره شناگران رده‌های پایه را غربالگری می‌کنیم و از میان آنان کسانی که در شنا، شیرجه و واترپلو استعداد دارند را کشف کرده تا در طول تمرینات سالانه آنان را شرکت داده و به اهداف خود نزدیک کنیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر استقبال خوبی از کلاس‌های تابستانی صورت گرفته است. قیمت کلاس‌هایی که مربوط به هیات شنای استان است را به شدت کاهش داده‌ایم تا تمام اقشار و اکثر مردم بتوانند از این کلاس‌های تابستانی استفاده کنند.

رییس هیات شنای خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: هنوز نرخ‌نامه کلاس‌های تابستانی برای سال ۱۴۰۲ ابلاغ نشده است، اما هزینه کمی در نظر گرفته‌ایم تا تمام مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

گرایلی گفت: سال‌های گذشته دست و بال هیات شنای خراسان رضوی باز بود و اجاره‌بهایی بابت استخر‌ها پرداخت نمی‌کرد، اگر هم پرداخت می‌شده بسیار ناچیز بوده است، اما امسال با توجه به نرخنامه جدیدی که از سوی وزارت ورزش اعلام شده است، قیمت استخر‌هایی که دست هیات شنای استان بوده نسبت به سال گذشته ۱۵ برابر شده است.

رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی خراسان رضوی متذکر شد: از همین رو علاوه بر اینکه نگاه قهرمانی داریم، مجبوریم نیم‌نگاهی هم به درآمدزایی داشته باشیم تا توانایی پرداخت اجاره خود را داشته باشیم.

گرایلی تاکید کرد: اجاره استخر هاشمی‌نژاد و شهید حججی با احتساب افزایش ۱۵ برابری نسبت به سال گذشته به یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در سال رسیده است و این استخر روزانه ۵ تا ۶ ساعت در اختیار تیم‌های قهرمانی قرار دارد که این تیم‌ها هیچ درآمدزایی برای هیات استان ندارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه