English

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور:

آموزش، لازمه موفقیت کارکنان در انجام مأموریت‌ها است

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور بیان کرد: تعلیم دانش و مهارت‌ها باید کاربردی و کیفی باشد، سلامت رفتاری و اخلاقی کارکنان باید همواره مورد توجه بوده و آموزش‌های لازم در این خصوص صورت گیرد تا کدها و کلیدهای رفتار سالم سازمانی نهادینه شود.

آموزش، لازمه موفقیت کارکنان در انجام مأموریت‌ها است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در سخنانی ابراز کرد: ایجاد تحول در سطح مأموریت‌های انتظامی ضروری است و این اقدام به دست توانمند مدیران بخش "تربیت و آموزش" فراجا امکان پذیر است و در هر کجا که یادگیری و یاددهی، فرهنگ شود پیشرفت رخ می‌دهد.

سردار رضایی این سخنان را در قرارگاه جهادی ارتقای تربیت و آموزش فراجا در مرکز آموزش ثامن الائمه (ع) مشهد ایراد کرد و ادامه داد: باید فرهنگ انقلابی و ولایی در مراکز آموزشی و محیط‌های کاری ملموس و قابل مشاهده باشد و با آموزش می‌توان روی موضوعات مختلف فرهنگ سازی کرد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور اضافه کرد: مراکز آموزشی به ویژه در فراجا باید روی مقوله فرهنگ سازی متمرکز شوند و یکی از راه‌های این فرایند، کاربردی کردن آموزش است و هشت سال دفاع مقدس برای جوانان آینده مانند کلاس درسی تمام عیار است که اگر همه و به ویژه جوانان، تفکر حاکم بر دوران دفاع مقدس را سرلوحه قرار دهند، موفقیت بزرگی حاصل می‌شود.

وی همچنین متذکر شد: در مراکز آموزشی، تعلیم دانش و مهارت‌ها باید کاربردی و کیفی باشد، سلامت رفتاری و اخلاقی کارکنان باید همواره مورد توجه بوده و آموزش های لازم در این خصوص صورت گیرد تا کدها و کلیدهای رفتار سالم سازمانی نهادینه شود.

سردار رضایی اذعان داشت: در سازمانی پویا و بزرگ همانند فراجا، فراگیری آموزش‌ها در افزایش توان رزمی و عملیاتی کارکنان تأثیرگذار است و تا اهمیت و ضرورت آموزش در متولیان این امر به وجود نیاید فرایندهای مربوط به درستی انجام نخواهد شد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور یادآوری کرد: باید مأموران، آموزش و آمادگی لازم برای اجرای مأموریت‌ها را داشته باشند و با وجود تنوع مأموریت‌ها و پلیس های تخصصی در مجموعه انتظامی، باید آموزش‌های تخصصی به آنها ارائه شود.

وی اظهار داشت: باید در مورد دوره‌های آموزشی تخصصی به صورت ویژه کار شود، بازنگری روی متون صورت گیرد تا در جایگاه اصلی قرار گیریم و برخورداری از روحیه جهادی در تمامی عرصه‌ها راز موفقیت است که اگر با برنامه‌ریزی در آموزش‌ها به منظور افزایش توانمندی و حرفه‌ای گرایی همراه شود، موفقیت دست یافتنی تر خواهد شد.

سردار رضایی خاطرنشان کرد: آموزش لازمه موفقیت کارکنان در انجام مأموریت‌ها است و  اساسی‌ترین کار در مجموعه انتظامی، آموزش است و ارتقای سطح دانش کارکنان برای انجام مأموریت‌های متنوع و نحوه استفاده از ظرفیت و مشارکت مردمی در تولید امنیت پایدار، مهم‌ترین اهداف این قرارگاه جهادی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه