English

عباس اخوان:

کشف و توقیف انبار حاوی مواد غذایی مشمول ارز ترجیحی در مشهد

کارشناس مسوول نظارت بر کالا سازمان صمت خراسان رضوی بیان کرد: ارزش تقریبی محموله کشف شده بیش از ۶۰۰ میلیون تومان محاسبه می شود.

کشف و توقیف انبار حاوی مواد غذایی مشمول ارز ترجیحی در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، عباس اخوان کارشناس مسوول نظارت بر کالا و خدمات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: انبار حاوی مواد غذایی مشمول ارز ترجیحی (یارانه‌ای) طی گشت مشترک با نیروهای اطلاعات سپاه، ناحیه مالک اشتر در مشهد کشف و توقیف شد.

اخوان در ادامه این خبر اضافه کرد: در این انبار واقع در منطقه طرق مشهد،  ۶۰ تن ماکارونی، ۲۰۰ کارتن روغن؛ ۲۴ تن برنج هندی که همه آنها تاریخ و قیمت تولید قبل از اصلاح نظام یارانه‌ای را داشت، شناسایی شد.

کارشناس مسوول نظارت بر کالا سازمان صمت خراسان رضوی همچنین متذکر شد: ارزش تقریبی محموله کشف شده بیش از ۶۰۰ میلیون تومان محاسبه می شود و فرد خاطی قصد داشت همزمان با اصلاح نظام یارانه‌ای و تغییر قیمت برخی اقلام، این کالاها را به قیمت جدید در بازار عرضه کند.

اخوان در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد و گفت: طی هماهنگی های انجام گرفته، فرماندار در محل حاضر شد و دستورات لازم برای توزیع اقلام کشف شده در فروشگاههای معین را صادر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه