English

ابراهیم نصری:

بارش باران رگباری و مه غلیظ در جاده های خراسان رضوی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی بیان کرد: بر اساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی بارش‌ها تا فردا چهارشنبه در استان ادامه دارد و مسیرهای ارتباطی اصلی استان تحت تاثیراین بارش‌ها لغزنده خواهد بود.

بارش باران رگباری و مه غلیظ در جاده های خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ابراهیم نصری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بر اساس اعلام راهداران و سامانه‌های نظارتی، بارش باران رگباری و همچنین مه غلیظ بیشتر جاده های استان را فراگرفته است.

نصری تصریح کرد: بر اساس گزارش های دریافتی بارش باران رگباری در جاده های اصلی و فرعی استان سطح این مسیرها را لغزنده کرده است و پدیده مه گرفتگی نیز موجب کاهش دید افقی رانندگان در بیشتر مقاطع مه گیر استان از جمله در مسیرهای اصلی و شریانی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی تاکید کرد: در پی بارش های بهاری دیشب تا صبح امروز، ریزش کوه در مقاطعی از جاده های قوچان- باجگیران، مشهد- سرخس و نیز گناباد - کاخک گزارش شده است اما این ریزش به میزانی نبوده است که این مسیرها را مسدود کند و ریزش کوه در همان ساعات نخست پاکسازی شده است.

وی متذکر شد: هم اکنون تردد خودروها در بزرگراه مشهد - چناران و آزادراه مشهد - باغچه پرحجم و روان و تردد در سایر مسیرها نیز روان گزارش شده است و بر اساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی بارش‌ها تا فردا چهارشنبه در استان ادامه دارد و مسیرهای ارتباطی اصلی استان تحت تاثیراین بارش‌ها لغزنده خواهد بود.

نصری یادآور شد: خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیرآسفالته در جایگاه دوم کشور از نظر طول راه‌ها قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه