English

علی بهرامی زاده:

احیای مجدد ۹۵ واحد صنعتی تعطیل خراسان رضوی در سال گذشته

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی بیان کرد: همچنین ۲۲ واحد صنعتی با مجوز اشتغال ۳۱۷ نفر در سال گذشته در شهرک‌ها و نواحی صنعتی غیرفعال شدند.

احیای مجدد ۹۵ واحد صنعتی تعطیل خراسان رضوی در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی بهرامی زاده مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد و گفت: احیای هزار و ۱۰۷ نفر در سال گذشته با فعالیت مجدد ۹۵ واحد صنعتی تعطیل در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خراسان رضوی.

بهرامی زاده در ادامه این خبر اضافه کرد: میزان سرمایه‌گذاری واحد‌های دوباره فعال شده در خراسان رضوی، هزار و ۵۴۷ میلیارد و ۶۱ میلیون ریال بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی تصریح کرد: همچنین ۲۲ واحد صنعتی با مجوز اشتغال ۳۱۷ نفر در سال گذشته در شهرک‌ها و نواحی صنعتی غیرفعال شدند که با این تعداد کل واحد‌های غیرفعال شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به ۲۷۶ واحد با مجوز اشتغال ۶ هزار و ۸۶۰ نفر رسید.

وی یادآور شد: از کل واحد‌های به بهره‌برداری رسیده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی، هزار و ۲۰۹ واحد کمتر از ۵۰ درصد ظرفیت، ۷۴۲ واحد بین ۵۰ تا ۷۰ درصد ظرفیت و ۵۶۳ واحد بیش از ۷۰ درصد از ظرفیت خود فعال هستند.

بهرامی زاده خاطرنشان کرد: تاکنون از مجموع پنج هزار و ۶ قرارداد منعقده برای واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی، ۲ هزار و ۶۳۳ هکتار واگذار شده که در آن ۲ هزار و ۷۹۰ واحد با اشتغال ۷۰ هزار و ۶۸۷ فرصت شغلی و ۵۸ هزار و ۶۱۸ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه